امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۹:۲۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74305
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سایت فدراسیون تنیس روی میز در رویکردی نسبتا منطقی تر از گذشته از حذف پینگ پنگ ایران در حدود کمتر از ۱۲ ساعت  تحت عنوان روزی تلخ نام برد! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بعد از اینکه انتقادی بسیار جدی در نحوه اطلاع رسانی سایت فدراسیون ؛این بار در اقدامی منطقی تر واقعیت موجود…

    تلخ

    سایت فدراسیون تنیس روی میز در رویکردی نسبتا منطقی تر از گذشته از حذف پینگ پنگ ایران در حدود کمتر از ۱۲ ساعت  تحت عنوان روزی تلخ نام برد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بعد از اینکه انتقادی بسیار جدی در نحوه اطلاع رسانی سایت فدراسیون ؛این بار در اقدامی منطقی تر واقعیت موجود تنیس روی میز ایران را آن هم بسیار متفاوت تر  ومنغیر تراز گذشته با تیتری غم انگیز تحت عنوان روز تلخ برای تنیس روی میز ایران نمایان کرد.

    هرچند این رویکرد خیلی دیر وبقولی بعد از مرگ سهراب اتفاق افتاد اما در هر حال باید این اقدام را میلیتری به جلو قلمداد کرد هرچند باید دید چه نیتی پشت این ماجرا نهفته است.

    در هر صورت باید این نتایج را به دبیر حال حاضر فدراسیون بصورت خیلی جدی تبریک عرض نماییم ولازم است اعلام نماییم که با این روند باید منتظر روزهای تلخ تری نیز باشیم.

    بزودی تحلیل وبررسی رقابتهای مهم المپیک که در حقیقت آبروی ورزش یک رشته ورزشی قلمداد میگردد اطلاع رسانی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اذعان سایت فدراسیون به روزی تلخ برای تنیس روی میز ایران"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار