امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴:۱۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74323
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شهسواری فراتر از انتظار بود

    احتشام زاده:صحبتهای نوشاد توجیه شکست است

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مجید احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره عملکرد ندا شهسواری در مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: شهسواری عملکرد خیلی خوبی مقابل حریف بلاروسی داشت و می‌توان گفت که او فراتر از انتظار بود. وی افزود: حریف بلاروسی شهسواری در جایگاه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مجید احتشام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره عملکرد ندا شهسواری در مسابقات تنیس روی میز المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: شهسواری عملکرد خیلی خوبی مقابل حریف بلاروسی داشت و می‌توان گفت که او فراتر از انتظار بود.

    وی افزود: حریف بلاروسی شهسواری در جایگاه ۹۳ دنیا قرار دارد، در حالی که شهسواری نفر ۲۸۲ دنیا است و بازی نزدیک او با ورزشکار بلاروسی ثابت کرد بانوان ایران در زشته تنیس روی میز می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

    کارشناس تنیس‌روی میز ایران با اشاره به اینکه برادران عالمیان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تصریح کرد: نیما عالمیان در حالی حریف آمریکایی‌اش را شکست داد که از قبل هم مشخص بود کار سختی مقابل این حریف ندارد اما در بازی دوم شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود. نوشاد عالمیان هم بازی خوبی مقابل حریفش انجام نداد و در نهایت شکست خورد.

    احتشام‌زاده ادامه داد: متأسفانه در فدراسیون‌های قبلی توجهی به کارهای زیربنایی و جوانگرایی نشد و تنیس روی میز ایران تنها در ۳ یا ۴ بازیکن خلاصه شد. همین مسئله باعث شده نوشاد عالمیان رقیب جدی در ایران نداشته باشد و او به همه مسابقات اعزام شود.

    وی درباره انتقادهای نوشاد عالمیان از محمد زارع‌پور، رئیس پیشین فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر اینکه زارع‌پور به نوعی باعث شکستش در المپیک ریو شده، در پایان گفت: صحبت‌های نوشاد عالمیان پس از باخت به نوعی توجیه شکستش است. اتفاقاً در زمان ریاست زارع‌پور در فدراسیون تنیس‌روی میز بیش از حد به نوشاد عالمیان توجه می‌شد و تمامی امکانات و سفرهای خارجی برای او بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتشام زاده:صحبتهای نوشاد توجیه شکست است"
    1. امین ملاجعفر گفت:

      باعرض سلام خدمت مربی خوب جناب استاد مجید احتشام زاده.من امین ملاجعفر هستم پسر یکی از دوستهای قدیمیتون به اسم عباس جعفری .من فقط شماره شمارو میواستم …موفق وسربلند باشید


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار