امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74392
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: انتظار منطقی از بازیکنان در المپیک ریو این بود که بهتر و با جنگندگی بیشتری بازی کنند. به‌ گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ‌ایسنا، مهرداد علی قارداشی، درباره عملکرد پینگ‌پنگ بازان ایران در المپیک ریو ، بیان‌ کرد: حریفان نمایندگان ایران رنکینگ خوبی در…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: انتظار منطقی از بازیکنان در المپیک ریو این بود که بهتر و با جنگندگی بیشتری بازی کنند.

    به‌ گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ‌ایسنا، مهرداد علی قارداشی، درباره عملکرد پینگ‌پنگ بازان ایران در المپیک ریو ، بیان‌ کرد: حریفان نمایندگان ایران رنکینگ خوبی در جهان داشتند و از سطح آمادگی مناسبی هم برخوردار بودند. ما هم انتظار داشتیم که نمایندگانمان با جنگندگی بیشتر رقابت کنند و نتیجه‌ نزدیکی را کسب کنند. البته اگر از کارشناسان تنیس روی میز سوال کنید روی کاغذ شانس پیروزی برای حریفان بود. به‌ هر حال حریف اسلوونیایی نوشاد نفر سوم اروپا شده بود.

    او ادامه‌ داد: توقع پیروزی از بازیکنان نبود، اما این انتظار وجود داشت که بهتر بازی کنند و این انتظار منطقی است.

    قارداشی در مورد این که انتظار می رفت نوشاد عالمیان با نتیجه‌ نزدیک‌تری بازی را واگذار کند، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم انتظار منطقی این بود که بهتر بازی کند. البته سرمربی تیم ‌ملی قرار است گزارش خود را ارائه کند که چرا نتیجه‌ به این شکل حاصل شد و کار کارشناسی صورت بگیرد. در واقع نمی‌خواهیم که به سرعت تصمیم گیری کنیم.

    رییس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه درباره برنامه‌های این فدراسیون در آینده نیز، تصریح کرد: برنامه‌ای که ما داریم توجه ویژه‌ به اردوهای داخلی و لیگ‌های باشگاهی است و حتی می‌خواهیم که بازیکنان خارجی که رنکینگ آنها از رنکینگ ورزشکاران ما بهتر باشد، را جذب کنیم. حتی در ریو نیز صحبت‌هایی را در این مورد داشته‌ایم. در کنار آن اعزام‌های منطقی و به جا می‌تواند در ارتقای سطح بازیکنان کمک کند. از طرفی بازیکنان هم باید قدر خود را بدانند تا بتوانیم به مرور فاصله ها را با رقبا کمتر کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین اظهار نظر قارداشی بعد از بازگشت از المپیک"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار