امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵:۳۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۵ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74400
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد بزرگسالان استان بانوان مسابقات آزاد بزرگسالان استان در تاریخ جمعه ۲۲ مرداد ماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط خردسال اقلید فرزانه خیراندیش آغاز گردید. این مسابقات با حضور بازیکنان اقلید، داراب، جهرم، فیروز آباد و لارستان به میزبانی شهرستان جهرم برگزار گردید. بازیکنان ابتدا بصورت دوره ای به رقابت پرداختند و …

    photo_2016-08-14_16-32-05

    مسابقات آزاد بزرگسالان استان بانوان

    مسابقات آزاد بزرگسالان استان در تاریخ جمعه ۲۲ مرداد ماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط خردسال اقلید فرزانه خیراندیش آغاز گردید. این مسابقات با حضور بازیکنان اقلید، داراب، جهرم، فیروز آباد و لارستان به میزبانی شهرستان جهرم برگزار گردید. بازیکنان ابتدا بصورت دوره ای به رقابت پرداختند و  نفرات راه یافته به مرحله بعد بصورت حذفی رقابت خود را ادامه دادند تا در پایان نتایج زیر حاصل گردد:

    مقام اول : ساجده قره خانی اقلید

    مقام دوم : نگین سعیدی جهرم

    مقام سوم : فضیلت امینیان لارستان

    مقام چهارم : فاطمه مسعودی اقلید

    مقام پنجم : مهتاب راسخی داراب

    مقام ششم : سعیده دهقان اقلید

    برگزاری این مسابقات به عهده داور جوان استان سرکار خانم شیما زعفرانی بود.

    photo_2016-08-14_16-32-13

    با توجه به میزبانی استان فارس در مسابقات کشوری نوجوانان دختر و درگیر بودن هیأت استان از زحمات هیأت تنیس روی میز جهرم بابت برگزاری این مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داریم.

     photo_2016-08-14_16-32-09

    *******************************************

    نفرات برتر انتخابی جوانان پسر شناخته شدند

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات انتخابی جوانان پسر استان فارس رأس ساعت ۲۱ در خانه تنیس روی میز کار خود را شروع کرد. در این مسابقات که در دو شب (پنجشنبه و جمعه) ادامه داشت ۱۲۰ ورزشکار از شهرستان های استان فارس به روش دوحذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از ۲۳۸ بازی حساس و دیدنی آقایان محمد مهدی جلیلی و علی بخشی پس از شکست تمامی رقبای خود بدون برگزاری فینال به عضویت تیم فارس درآمدند.

    عنوان سوم مسابقات را پرهام فهام با کمال شایستگی به دست آورد، این بازیکن که اولین سال حضورش در رده سنی نوجوانان بود، با شکست اکثر نفرات برتر این رده سنی به این مهم نائل شد و نوید آینده درخشان برای این نوجوان شیرازی را می دهد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از تنیس روی میز استان فارس"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار