امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۵۷:۳۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر : 74410
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  پینگ پنگ نونهالان دختر اصفهان در مسابقات دانش آموزان مدارس ابتدائی کشور خوش درخشیدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی کشور مدارس ابتدایی که از روز ۲۳ مرداد ماه در شهر قم آغاز گردیده بود، روز گذشته با شناخت تیم های برتر در بخش تیمی به پایان رسید. در این رقابت ها که…

     پینگ پنگ نونهالان دختر اصفهان در مسابقات دانش آموزان مدارس ابتدائی کشور خوش درخشیدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی کشور مدارس ابتدایی که از روز ۲۳ مرداد ماه در شهر قم آغاز گردیده بود، روز گذشته با شناخت تیم های برتر در بخش تیمی به پایان رسید.

    در این رقابت ها که با حضور ۲۱ تیم در مرحله مقدماتی آغاز گردید تیم اصفهان با دینا فرمانی، سارا رضوی، مریم شاه نظری و حدیث احمدی تبار به عنوان بازیکن در جدول دو مقدماتی با اقتدار تیم های البرز، قزوین، بوشهر و را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و به مرحله حذفی آسیایی راه یافت.

    در مرحله حذفی با تیم قدرتمند مرکزی که از صبا سراجی نفر اول نونهالان ایران بهره می برد به رقابت پرداخت که با نتیجه سخت و نزدیک سه بر دو به پیروزی رسید و به جمع ۴ تیم نهایی راه یافت. در مرحله نیمه نهایی نیز تیم خوب مازندران را با نتیجه سه بر دو شکست و به فینال رقابت ها رسید.

    در فینال این بار تیم البرز بود که توانست با نتیجه سه بر یک تیم اصفهان را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد و تیم خوب اصفهان با مقام نائب قهرمانی بسنده نمود. تیم های مازندران و خوزستان هم به مقام سوم مشترک رسیدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درخشش پینگ پنگ نونهالان دختر اصفهان در مسابقات دانش آموزان کشور"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار