امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۸:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۶ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 74417
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نسبت برادری نوشاد و نیما نباید در مسابقات تاثیرگذار باشد

    لطف‌الله‌نسبی: قراردادی با فدراسیون تنیس روی میز ندارم+توضیح مدیر سایت

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان باید این مسئله را در خودش جا بیندازد که یک بازیکن مستقل است و نباید در مسابقات نسبت برادری او و نوشاد عالمیان این‌قدر تاثیرگذار باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،جمیل لطف‌الله‌نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ملی‌پوشان تنیس…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان باید این مسئله را در خودش جا بیندازد که یک بازیکن مستقل است و نباید در مسابقات نسبت برادری او و نوشاد عالمیان این‌قدر تاثیرگذار باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،جمیل لطف‌الله‌نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: ما در بخش بانوان ندا شهسواری را داشتیم که پس از یک دور استراحت به مصاف حریفی از بلاروس رفت که رنکینگش ۱۹۰ رتبه بالاتر از شهسواری بود. نماینده ایران خوب بازی کرد  و کار حتی به جایی رسید که مربی حریف در پایان بازی گفت که بازیکنش ترس از شکست پیدا کرده بود.

    وی افزود: متاسفانه ساعت بازی هم بر روی عملکرد شهسواری تاثیرگذار بود، چون او در ساعتی به میدان رفت که معمولاً در آن زمان استراحت داشت. در واقع شهسواری در زمان بازی کمی کسل بود.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص عملکرد نیما عالمیان گفت: نیما در بازی اول خود به مصاف بازیکن هندی‌الاصل از آمریکا رفت که بسیار خوش‌فکر و با آتیه بود. اگر نیما کمی شُل بازی می‌کرد، به مشکل می‌خورد، اما به خوبی توانست کارهایی که در تمرینات انجام می‌داد را در میدان اجرایی کند و با تسلط خوبی به برتری دست پیدا کند. نیما در بازی خود مقابل حریفی از رومانی قرار گرفت که رنکینگش جلوتر از نماینده ایران بود. در گیم اول داور یک خطای بد از نیما گرفت که در روحیه بازیکن ایران تاثیر منفی گذاشت، ضمن اینکه جو سالن نیز بسیار شلوغ بود و سر و صدای تماشاگران برزیلی که بازیکن این کشور در حال مسابقه دادن بود، مشکلاتی را به وجود آورد که این مسئله در رالی‌های حساس بیشتر به چشم می‌آمد.

    لطف‌الله‌نسبی ادامه داد: متاسفانه باخت نوشاد عالمیان در بازی قبلی در روحیه نیما تاثیر منفی گذاشته بود. به نیما گفتم که آن دیدار را فراموش کند و فقط به فکر بازی خودش باشد، اما در نهایت او هم ۴ بر یک باخت و حذف شد.

    وی با اشاره به عملکرد نوشاد عالمیان تصریح کرد: نوشاد پس از یک دور از استراحت، با حریفی از اسلوونی بازی کرد که ۵۳ رتبه در رنکینگ جهانی از نوشاد بالاتر بود. توکیچ بسیار آگاهانه با نوشاد بازی کرد و مشخص بود که حریف ایرانی خود را تجزیه و تحلیل کرده است، البته نوشاد هم تمرکز لازم را نداشت و اشتباهات زیاد که به ویژه در گیم اول انجام داد، نشان دهنده همین مسئله بود. اگر نوشاد در گیم اول که ۱۱ بر ۸ باخت، اشتباهات کمتری انجام می‌داد، می‌توانست برنده شود و شاید روند بازی نیز تغییر می‌کرد. به هر حال شرایط تا آخر بازی به همان شکل ماند و نوشاد نتوانست کاری از پیش ببرد.

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: کاش نوشاد در دور اول با قرعه استراحت مواجه نمی‌شد و در جو بازی‌ها قرار می‌گرفت. گاهی هم پیش می‌آید که بازیکن در روز خودش نباشد و این شرایط برای نوشاد رقم خورد. شاید در حالت عادی هم نوشاد به این حریف می‌باخت، اما حداقل می‌توانست توانایی‌هایش را بروز بدهد و باخت آبرومندانه‌تری داشته باشد. نوشاد در یک هفته‌ای که قبل از بازی‌ها در برزیل بودیم، توانسته بود بازیکنانی با رنکینگ بالاتر از خود را ببرد، اما ورزشکار هم انسان است و یک روز می‌شود که در روز خودش نباشد.

    لطف‌الله‌نسبی در پاسخ به این سوال که چرا برادران عالمیان از روحیه لازم برای حضور در المپیک برخوردار نبودند؟ گفت: پس از باخت نوشاد، خیلی با نیما صحبت کردیم. او باید این مسئله را در خودش جا بیندازد که یک بازیکن مستقل و مطرح در تنیس روی میز است. برادران عالمیان باید به هم کمک کنند، اما در مسابقات این نسبت برادری نباید این‌قدر تاثیرگذار باشد.

    وی درباره انتقادات نوشاد عالمیان از رئیس پیشین فدراسیون اظهار داشت: گذشته‌ها، گذشته است و تنها خاصیتی که دارد، این است که باید از آنها درس بگیریم و نباید نبش قبر کنیم. در واقعب باید گذشته را به دست فراموشی بسپاریم و از آن کمال استفاده را ببریم. نوشاد آن حرف‌ها را بعد از باخت که بازیکن عصبی است و اسید لاکتیک ترشح می‌شود، انجام داد که به نظرم زمان مناسبی برای مصاحبه نبود. هر چند که خودش گفت این حرف‌ها روی دلش مانده بود و باید عنوان می‌کرد.

    سرمربی تیم ملی درباره آینده‌اش در تیم ملی گفت: من قراردادی با فدراسیون ندارم. در واقع یک حکم زده شده تا مسئولیت را بر عهده داشته باشم، اما قرارداد مالی ندارم.

    لطف‌الله‌نسبی در پایان خاطرنشان کرد: نوشاد و نیما در چند ماه اخیر تقریباً ۴۰ رتبه در رنکنیگ جهانی صعود کرده‌اند و مشخص است که به لحاظ کیفی پیشرفت داشته‌اند. ما به دنبال آن هستیم که روی دوبل آنها برنامه ریزی کنیم و حتی گوشه چشمی هم به سکو در این بخش داریم. جدال آنها در دوبل با نفرات اول و دوم جهان به خوبی نشان داد که می‌توانند در دوبل حرف‌های زیادی در این بخش داشته باشند.

    +توضیح مدیرسایت:


    در این مصاحبه سرمربی تیم ملی اشاره ای به تمام گفته ها ومصاحبه های خود که قبل از آغاز رقابتهای المپیک در رسانه های مختلف عنوان کرده بود نکرده است!در تمام این مصاحبه ها از صعود به مرحله بعدی ویا به نحوی کسب نتایجی بهتر از المپیک ۲۰۱۲ لندن حکایت داشته است.

    اینکه رنکینگ برادران عالمیان بهبود پیدا کرده است نمیتواند مربوط به یک مربی یا یک فدراسیون باشد زیرا در زمان سرمربی قبلی یعنی مستحقی راد بهترین نتایج توسط برادران عالمیان کسب شد ورنکینگ این بازیکنان بصورت چشمگیری بهبود یافت.

    آیا بهتر نیست در باره نتایج بازی ندا شهسواری سرمربی بدون آ دی کارت بانوان که به زور وپشتیبانی فراگیر اهالی محترم این رشته وافکار عمومی به برزیل اعزام گردید نظر بدهد؟؟؟

    ای کاش سرمربی تیم ملی در ارتباط با وضعیت فورهند نوشاد در مسابقات المپیک توضیح میداد که چرا وبه چه علت ودقیقا برخلاف گفته های ایشان در قبل از مسابقات کماکان بعنوان نقطه ضعف تلقی میگردید؟؟

    به نظر میرسد در جدیدترین ایده این بار با گریز از وضعیت انفرادی برادران عالمیان قرار است به روند دوبل این دوبرادر پرداخته شود !!!اینکه قرار است چه کسی با گوشه چشمش برای مدال آوری به این موضوع نگاه کند بازجای بحث دارد…..

    افکار عمومی وخانواده شریف این رشته که در ارتباط با نتایج تلخ المپیک که برخلاف وعده های داده شده مسئولان فدراسیون وسرمربی تیم ملی بشدت ناراحت شده اند بیشتر انتظار تکمیل عذرخواهی را که از طریق دبیر حال حاضر در سایت رسمی فدراسیون منتشر شد دارند نه اینکه با طول زمان بخواهند این مهم را دچار فراموشی نمایند.

    خدا را شکر که حداقل خانواده شریف وقهرمان پرور عالمیان توانسته اند از پارکینگ منزل خود دوقهرمان به نامهای نوشاد ونیما را پرورش داده وتحویل این رشته نمایند تا حداقل سکوی پرش وبرگ برنده ای برای بسیاری از افراد باشند.

    جالب اینجاست که با این مصاحبه ها و گفته های دوستان بیشتر مشخص می شود که از تنیس روی میز کشور بجز برادران عالمیان چیزی باقی نمانده است وتمام مانورها صرفا بر روی این دوبرادر است…..

    افکار محترم عمومی وخانواده شریف تنیس روی میز (نه آنانی که با یک پست ویا مسئولیت فکسنی وآبکی وشایدهم مجازی  وغیر واقعی همه چیزخود را فراموش کرده اند وسکوت اختیارکرده اند )آنقدر آگاه وحتی از مسئولین جلوتر هستند که راهی برای دور زدن آنان وجود ندارد …لذا این خانواده منتظر نشست روز سه شنبه سرمربی تیم ملی با هیئت رئیسه محترم فدراسیون هستند هرچند باید نظر گرفت که هیئت رئیسه را نیز جناب رئیس انتخاب کرده است……

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطف‌الله‌نسبی: قراردادی با فدراسیون تنیس روی میز ندارم+توضیح مدیر سایت"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار