امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲:۱۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 74429
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جام فجر تنیس روی میز قزوین

    جام بین المللی یا جام محلی !

    رقابت های تنیس روی میز فجر کاپ قزوین در رده نوجوانان بیشتر جنبه یک مسابقه داخلی را داشت تا یک جام بین المللی ! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های فجر کاپ قزوین ، روز گذشته در رده نوجوانان با انجام…

    رقابت های تنیس روی میز فجر کاپ قزوین در رده نوجوانان بیشتر جنبه یک مسابقه داخلی را داشت تا یک جام بین المللی !

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از  خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت های فجر کاپ قزوین ، روز گذشته در رده نوجوانان با انجام چند دیدار در چهار گروه برگزار شد و تیم های برتر راهی مرحله حذفی شدند .

    اگرچه قزوین برای دهمین بار در یازدهمین دوره این مسابقات میزبان بازی ها است و تمام تدارکات و شرایط مورد نیاز را به نحو احسن آماده کرده است اما عملا در حالی در این دوره این کار را انجام داده است که حداقل در رده نوجوانان بیشتر میزبان تیم های داخلی است تا خارجی!

    کشور هایی نظیر جمهوری اذرباییجان ، ترکیه ، قطر ، امارات و… همواره مسابقاتی را برگزار می کنند که سطح بالایی دارد و حداقل از تیم هایی پذیرایی می کنند که سطح بالایی دارند .

    اما متاسفانه ما این گونه نیستیم و نه تنها تیم ها و بازیکنان با کیفیت به کشور ما نمی آیند بلکه اصلا همان ورزشکار های معمولی هم نمی توانیم به راحتی دعوت کنیم!

    مسابقات فجر کاپ قزوین در بخش پسران روز گذشته در دو گروه پیگیری شد . جالب این جاست که از مجموع ۸ تیم شرکت کننده در این رقابت ها ۵ تیم از ایران بودند ! ۳ تیم دیگر هم کیفیت بالایی نداشتند به طوریکه آذزباییجان و ترکمنستان بدون یک برد حذف شدند.

    بخش دختران هم تفاوت چندانی نداشت و به مانند بخش مردان بود . یعنی ۵ تیم داخلی و ۳ تیم خارجی ، که در آن هم مانند بخش پسران تیم ها کیفیت لازم را نداشتند.

    امید است تادر اینده ای نه چندان دور ما هم شاهد برگزارری مسابقات خوب و سطح بالا در کشورمان باشیم و ما هم بتوانیم مسابقاتی را برگزار کنیم که حداقل تیم های زیادی در آن هحاضر شوند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جام بین المللی یا جام محلی !"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار