امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۸ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 74439
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: کاش آبرومندانه در ریو می‌باختیم. از عملکرد تیم ملی احساس شرمندگی می کنم.  عملکرد تیم ملی در ریو باعث شرمندگی‌ام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جمیل لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در بازی های المپیک ریو هرچند حریفانی که مقابل بازیکنان…

    جمیل

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت:

    کاش آبرومندانه در ریو می‌باختیم.

    از عملکرد تیم ملی احساس شرمندگی می کنم.

     عملکرد تیم ملی در ریو باعث شرمندگی‌ام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،جمیل لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در بازی های المپیک ریو هرچند حریفانی که مقابل بازیکنان تیم ملی قرار گرفتند بسیار قوی بودند اما از عملکرد ورزشکاران رضایت نداشتم. زیرا انتظار داشتم بازیکنان بهتر از آنچه که نشان دادند ظاهر می‌شدند و آبرومندانه نتیجه را واگذار می کردند.

    وی گفت: بر خلاف آنچه که منتشر شد باید تاکید کنم که بازیکنان بی‌انگیزه نبودند. قبل از اعزام نوشاد در فکر کسب مقام و رفتن بر روی سکو بود و نیما هم با انگیزه تر از نوشاد به المپیک رفت. اما در طول برگزاری بازی ها شرایطی پیش می‌آید که بازیکن حالت عصبی دارد و تمرکزش را از دست می دهد.

    لطف اله نسبی افزود: در حین برگزاری مسابقات جو سالن بسیار شلوغ بود و نحوه تشویق هواداران برزیلی جو متشنجی ایجاد کرده بودند و ورزشکاران هم در این خصوص معترض بودند. همین شرایط روی عملکرد ورزشکاران تاثیر گذاشت. همانطور که معتقدیم بازیکنان مقابل حریفانی که در رنکینگ شرایط خوبی ندارند پیروز شوند توقع کسب پیروزی مقابل حریفانی که در رنکینگ بهتر قرار دارند را هم نداریم اما انتظار داریم که آنها توانائی‌شان را نشان دهند و باختی آبرومند داشته باشند.

    وی گفت: آنچه که اتفاق افتاد، توانمندی بازیکنان ما را به تصویر نکشید و بازیکنان‌مان می‌توانستند بهتر از آنچه که در مسابقات نشان دادند پیش روند. به هر ترتیب از عملکرد تیم ملی احساس شرمندگی می کنم. کاش آبرومندانه در ریو می باختیم. امیدوارم در میادین بعدی با عملکردی بسیار خوب شرمنده مردم نشویم.

    لطف اله نسبی در خصوص حضور نیافتن لیموچی سرمربی ندا شهسواری در حین بازی های المپیک افزود: لیموچی در طول این مدت برای موفقیت ندا شهسواری تلاش زیادی کرد ولی در زمان مورد نظر موفق به حضور در سالن نشد. هرچند که اگر هم در زمان مورد نظر به سالن می آمد به علت نداشتن آی دی کارت نمی توانست ندا را در حین مسابقات هدایت کند. متاسفانه در این خصوص مقداری بی انصافی شده است که ترجیح می دهم اظهار نظری نداشته باشم و سکوت کنم.

    سرمربی تیم ملی در خصوص مهمترین دستاوردهای حضور در المپک گفت: حضور در این بازی ها از اهمیت بسزایی برخوردار بود. تجربیات بسیار خوبی کسب کردیم که از این تجربیات در قالب آئین نامه استفاده خواهیم کرد و بازیکنان هم موظف به اجرای این آئین نامه ها خواهند شد.

    وی در خصوص برنامه ریزی های آینده تیم ملی افزود: سال آینده مسابقات قهرمانی جهان که در ۲ بخش انفرادی و دوبل برگزار خواهد شد را در پیش رو داریم. باید در دوبل نیما و نوشاد عالمیان سرمایه گذاری کنیم. زیرا رنگینک دوبل آنها حدود ۳۰ است و با توجه به توانائیهایی که از آنها سراغ دارم معتقدم که آنها می توانند به رنکینگ بهتر دست یابند.

    لطف اله نسبی گفت: گوشه چشمی هم به سکو داریم و امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی شرایطی را که این ۲ بازیکن در دوبل دارند ارتقا دهیم. هرچند در این خصوص باید شرایط مالی فدراسیون را هم باید در نظر بگیریم. اما بازیکنان در رقابت های اوپن بلژیک، چک و بلاروس که مهرماه برگزار خواهد شد شرکت می کنند تا علاوه بر کسب تجربه رنکینگ آنها هم ارتقا یابد.

    تحلیل مدیر سایت:

    در مصاحبه سرمربی تیم ملی نکات بسیار مهمی به چشم میخورد که نشان دهنده  اختلاف نظرهای شدید وضد ونقیضهای مسئولان فدراسیون می باشد همچنین سرمربی تیم ملی بزرگسالان اطلاعات خوبی را رسانه ای کرده که تاکنون فدراسیون تنیس روی میز از بیان آن به طرق گوناگون طفره رفته است!

    اینکه سرمربی تیم ملی بوضوح اعلام کرده که از نتایج راضی نیست  وهمچنین این نتایج آبرومندانه نبوده است دقیقا برخلاف تمام گفته های مسئولان فدراسیون خصوصا ریاست محترم فدراسیون می باشد که طی جدیدترین اظهار نظر خود از نتایج بدست آمده در المپیک ۲۰۱۶ اظهار رضایت کرده است.

    یکی از اساسی ترین خروجی های این مصاحبه افشای عدم داشتن آی دی کارت خانم لیموچی سرمربی تیم ملی ومربی ندا شهسواری می باشد که تاکنون هیچکدام از مسئولین فدراسیون به هرعنوان به این نکته بسیار مهم اشاره نکرده اند.

    اما در بعد فنی در اینجا اعلام میکنیم که باتوجه به وضعیت برادران عالمیان که در مجموع کل تنیس روی میز ایران را تشکیل میدهند اصولا توجه وتمرکز خاص بر روی دوبل این پتانسیلهای پرتوان اشتباهی بزرگ تر وخروجی بدتر از رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ را در پی خواهد داشت که بزودی به آنجا هم خواهیم رسید.

    سرمربی محترم در جائی از گفته های خود اعلام کرده که درخصوص یک بحث بی انصافی شده وترجیع میدهد سکوت اختیار کند!در اینجا یادآوری میکنیم که قبلا هم نامبرده برای بیان یک واقعیت بسیار مهم که از قضا خودشان راوی آن بوده اند سکوت اختیار کرده که بزودی ودر زمان مقتضی در این باره حرفهای بسیار شنیدنی وشاید هم باور نکردنی برای افکار محترم عمومی داریم که اطلاع رسانی نکرده ایم!

    کسانی که تا دیروز سرمربی قبلی اعزامی به المپیک لندن ۲۰۱۲  والبته بسیاری از افراد فعلی در فدراسیون را را علاوه بر رسانه ها در پشت سر نقد میکردند حالا خودشان برای از دست ندادن یک سفر، حقیقت انسانیت ووجدان آدمی را زیر سوال برده وبه کسانی که از همه چیزشان برای موفقیت این افراد گذشتند خیانتی نابخشودنی را انجام دادند که حتما این اتفاقات واخبار برای افکار محترم عمومی وحتی رسانه ها بسیار جالب والبته تاریخی وماندگار خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لطف الله نسبی:عملکرد تیم ملی در ریو باعث شرمندگی‌ام شد +تحلیل مدیر سایت"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار