امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۴۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۲ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر : 74623
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ادامه شکستهای غیر منتظره برای پینگ پنگ ایران وسکوت فدراسیون!!! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در ادامه شکستهای غیرمنتظره وبرخلاف پیش بینی ها بعد از نتایج تلخ المپیک ۲۰۱۶ که وعدم اعزام لیموچی به برزیل که باعث عذرخواهی دبیر حال حاضر در سایت فدراسیون تنیس روی میز شد وبعد از اینکه در یک…

    نیما عالمیان

    ادامه شکستهای غیر منتظره برای پینگ پنگ ایران وسکوت فدراسیون!!!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در ادامه شکستهای غیرمنتظره وبرخلاف پیش بینی ها بعد از نتایج تلخ المپیک ۲۰۱۶ که وعدم اعزام لیموچی به برزیل که باعث عذرخواهی دبیر حال حاضر در سایت فدراسیون تنیس روی میز شد وبعد از اینکه در یک اقدام تعجب آور نتایج انفرادی ودونفره رقابتهای مهمی همانند مسابقات نوجوانان وجوانان آسیای اطلاع رسانی نگردید ودر سکوت خبری باقی ماند(بزودی نتایج این رقابتها را در یک خبر کامل اطلاع رسانی خواهیم کرد) این بار نوبت به شکست زود هنگام نیما عالمیان در مسابقات بلژیک رسید.

    شکست نیا عالمیان برابر حریف سوئدی خود در حالی رقم خورد که نیماعالمیان در جایگاه ۱۱۳ جهان قرار داشت اما رقیب سوئدی او در رتبه ۱۷۹ جهان قرار داشت.

    این شکست غیر منتظره در مقابل حریف سوئدی که اختلاف ۶۶ پله ای با نیما عالمیان دارد باتوجه به تغییرات عمده در محاسبه رنکینگ های جهانی افت قابل توجهی را برای نماینده کشورمان به همراه خواهد داشت.

    این شکست آنقدر غیر منتظره بود که حتی وب سایت فدراسیون جهانی (ITTF) را نیز به همراه داشت که بزودی این خبر را برای تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    امیدواریم مسئولان فدراسیون این بار سعی در توجیهاتی از قبیل اینکه نیما عالمیان بدون مربی ویا به هزینه شخصی  به این مسابقات اعزام شده است نباشند وداستان بهتری را برای انتظارات خانواده محترم این رشته وخصوصا رسانه های زحمت کش پیگیری نمایند.

    با وضعیت فعلی با تاسف باید اعلام نماییم که تا دردستها هیچ روزنه موفقیت آمیزی برای این رشته پیش بینی نمیکنیم وباید همواره منتظر خبرهای تلخ این چنینی باشیم.

    چرا فدراسیون تنیس روی میز نتایج انفرادی ودونفره مسابقات آسیایی را برای افکار محترم عمومی ورسانه ها اطلاع رسانی نمی کند؟

    چرا نتایج مسابقات بین المللی بلژیک تا کنون در سایت فدراسیون اطلاع رسانی نشده است؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تداوم شکستهای غیر منتظره وسکوت فدراسیون پینگ پنگ!!!"
    تازه ترین اخبار