امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۵:۵۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۷ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ | کد خبر : 74746
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دسته گل جدید در پینگ پنگ کشور!

    عوض شدن جایگاه فدراسیون پینگ پنگ با صدا وسیما؟

    فدراسیون تنیس روی میز طی اطلاعیه ای عجیب اعلام کرده که به منظور حمایت و کمک به تربیت نیروی انسانی جوان و مشتاق به گزارشگری از متقاضیان ثبت نام بعمل می آورد! آیا شان و جایگاه فدراسیون تنیس روی میز در ردیف صدا وسیمای جمهوری اسلامی قرار گرفته است؟آیااز سوی مسئولان صداوسیما به فدراسیون تنیس…

    zxcv

    فدراسیون تنیس روی میز طی اطلاعیه ای عجیب اعلام کرده که به منظور حمایت و کمک به تربیت نیروی انسانی جوان و مشتاق به گزارشگری از متقاضیان ثبت نام بعمل می آورد!

    آیا شان و جایگاه فدراسیون تنیس روی میز در ردیف صدا وسیمای جمهوری اسلامی قرار گرفته است؟آیااز سوی مسئولان صداوسیما به فدراسیون تنیس روی میز مجوز چنین عملکردی صادر شده است؟

    به نظر می رسد که در این ارتباط باید منتظر عکس العمل صداوسیمای جمهوری اسلامی باشیم که چگونه وطبق چه اصولی یک فدراسیون ورزشی که هرروز در رسانه ها شاهد حواشی جالب آن هستیم تحت عنوان شعبه ای از صدا وسیما در سایت رسمی خود اطلاعیه صادر کرده واز بین آقایان و خانمها بدنبال کمک به تربیت نیروی انسانی جوان ومشتاق به گزارشگری می باشد!!!

    بنابراین ودر چنین شرایطی اگر مسئولان صدا وسیما به منظور حمایت وکمک به تربیت نیروی انسانی جوان ومشتاق تنیس روی میز اطلاعیه صادر نمایند واین سازمان در پی تربیت وبازیکن سازی در این رشته برآید نباید جای هیچ تعجبی باشد!!!

    سیبمت

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عوض شدن جایگاه فدراسیون پینگ پنگ با صدا وسیما؟"
    1. دست شما درد نکنه که این موضوع رو پوشش دادید.
      واقعا متاسفم برای مسئولان فدراسیون پینگ پنگ که به جای برنامه ریزی و بهبود اوضاع پینگ پنگ و همچنین ایجاد اتحاد در جامعه پینگ پنگ، وقت و انرژی خود را صرف اموری می کنند که در حیطه کاری آنان نیست.

    2. امیر جامه گفت:

      خوب الآن این داستان تربیت گزارشگر به فدراسیون تنیس روی میز دقیقا چه ربطی دار؟
      میخواستم ببینم این امکان برای مسئولین سایت نیست تا از افراد حاضر در فدراسیون دلیل اینکار رو بپرسن؟


    تازه ترین اخبار