امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۷:۵۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۶ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر : 74819
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اشتباه ITTF فدراسیون پینگ پنگ را به اطلاع رسانی وادار کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران،سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) جدیدترین رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان جهان مربوط به آبان ماه/نوامبر ۲۰۱۶ با اشتباه منتشر کرد که در آن تمام پینگ پنگ بازان ایران طبق روال چند ماه گذشته با سقوط…

    ITTF

    اشتباه ITTF فدراسیون پینگ پنگ را به اطلاع رسانی وادار کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران،سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) جدیدترین رنکینگ جهانی پینگ پنگ بازان جهان مربوط به آبان ماه/نوامبر ۲۰۱۶ با اشتباه منتشر کرد که در آن تمام پینگ پنگ بازان ایران طبق روال چند ماه گذشته با سقوط روبرو شده بودند.

    این اطلاع رسانی ظاهرا اشتباه سایت فدراسیون تنیس روی میز کشور را با سکوت ویا بقولی عدم اطلاع رسانی مواجه ساخته بود که با تغییر در این رده بندی شاهد اطلاع رسانی عجیب این سایت در باره رده بندی تازه اصلاح شده بودیم!

    این سایت که در این چند ماهه غالبا خبرهای شکست ویا افت بازیکنان را اطلاع رسانی نمی کرد به سخن آمد و در ارتباط با این خبر از برنامه ریزی ۱۰ ماهه ویا جالب تر از آن از اصطلاحاتی از قبیل برنامه ریزی راهبردی وبا بهره گیری از منابع صحیح مالی نام برد!!!

    البته با توجه به اینکه به نظر می رسد تا دور دستها خبری از موفقیت در این رشته به چشم نمیخورد همین سایت برای اولین بار وبرخلاف معمول اعلام کرده که هرگونه تغییرات ماهانه در رنکینگ جهانی ورزشکاران به پارامترها و متغیرهای مختلفی بستگی دارد و نمی تواند ملاک قطعی و مناسبی برای قضاوت در رابطه با عملکردها گردد که واقعا جای تعجب فراوان دارد!!!

    سایت فدراسیون تنیس روی میز از کلماتی همانند برنامه ریزی راهبردی نام برده اما مشخص نشده فدراسیونی که کمیته فنی ندارد ومعلوم نیست تصمیمات مهم توسط چه کسی یا کسانی اتخاذ میگردد چگونه صاحب یک برنامه ریزی راهبردی شده است؟؟؟

    درنهایت اینکه معلوم نبود اگر این سایت فراگیر در باره رنکینگ بازیکنان عین تصویر فدراسیون جهانی را منتشر نمی کرد چه اتفاق جالب تری در این زمینه رخ میداد…

    آنچه مسلم به نظر می رسد این است که با حلوا حلوا دهان تلخ این رشته جذاب شیرین نخواهد شد وگذشت زمان بهتر وبیشتر واقعیات موجود این رشته را نمایان خواهد نمود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اشتباه ITTF فدراسیون پینگ پنگ را به اطلاع رسانی وادار کرد"
    تازه ترین اخبار