امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۴۹  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7482
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تثبیت مدیران در تشکیلات وزارت ورزش و جوانان از جمله راه درستی است که دکتر عباسی در پیش گرفته و این می تواند عامل مهم ثبات و پیشرفت در وزارتخانه ایی باشد که تازه شکل گرفته و هنوز چارت واقعی خود را نشناخته است. یکی از دردسرهای همیشگی ورزش همین جابجایی ها بود وبارها دیده…

    تثبیت مدیران در تشکیلات وزارت ورزش و جوانان از جمله راه درستی است که دکتر عباسی در پیش گرفته و این می تواند عامل مهم ثبات و پیشرفت در وزارتخانه ایی باشد که تازه شکل گرفته و هنوز چارت واقعی خود را نشناخته است.
    یکی از دردسرهای همیشگی ورزش همین جابجایی ها بود وبارها دیده ایم که به محض رفتن نفر اول ورزش و آمدن نفرجدید تقریبا تمام ارکان ورزش و حتی فدراسیون ها دچار تغییر و تحولات اساسی شده اندو این از همان دست خسران هایی است که بر ورزش وارد می شود.
    اما خوشبختانه دررویکرد و در نگاه دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان این رویه کمتر به چشم می خورد واگر هم بعضا جابجایی هایی صورت گرفته در آن بخش هایی بوده که یا تخصصی نبوده اند و
    یا اینکه آن جابجایی لطمه ایی در ادامه روند کار ورزش نداشته است.
    بدون شکهمگان تا همین امروز منتظر بودند تا ببینند تکلیف حساس ترین نقطه وزارتخانه یعنی معاون ورزشی این تشکیلات چه می شود و این نگرانی وجود داشت که نکند در این بخش تغییری حاصل شود و جدای از اینکه چه فردی ممکن بود جایگزین شود و با چه توانمندی هایی این فرد قرار بود وارد عرصه ورزش شود اما نوع تغییر در این بخش به واسطه تخصصی بودن آن نگران کننده بود اما امروز که دکتر عباسی حکم به تثبیت دکتر سجادی دادتقریبا خیال همه اهالی ورزش و حتی خود دکتر عباسی هم راحت شد که ورزش همچنان مسیرخود را ادامه خواهد داد و یقینا اثرات این تثبیت موقعیت، در آینده و در درالمپیک لندن مشاهده خواهد شد .
    همچنین حکم تثبیت عباس شوقانی معاون مالی وزارت ورزشهم از جمله نکات مثبت بود ضمن اینکه بقیه ارکان وزارت ورزش و جوانان تا به امروز به ثبات رسیده اند و مدیران این بخش ها  اطمینان دارند اگر شایستگی و لیاقت داشته باشند به کارشان ادامه خواهند داد.
    یکی دیگر از بخش هایی که هر چه زودترتکلیفش مشخص شود به سود ورزش خواهد بود بخش روابط عمومی و ارتباطات است که در این دوساله این بخش نیز امتحان خود را در جامعه ورزش پس داده و مدیر جوان و متخصص این بخش توانسته توازنی متقابل بین ورزش و جامعه و ورزش و رسانه برقرار کند که این امرمدیون تخصصی است که مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان دارد.
    بدون شک نیاکی طی این دوسال توانسته جوایزی را به خاطر اقدامات خوب و موثرش از جشنواره های مهم برای وزارت ورزش و جوانان دریافت کند که تا به این ، سابقه نداشته است و اینها همه ثمره تجربه و تخصصی است که پژمان نیاکی دارد.
    نیاکی خود از جمع اهالی رسانه است و سالها در روابط عمومی و در تمامی بخش های آن در سه دوره مدیریت مدیران مختلف بر ورزش کشور (مهرعلیزاده –علی آبادی و سعیدلو) کار کرده و از این رو زمانی که برمدیریت اداره کل روابط عمومی برگزیده شد با اقبال عمومی مواجه شد.
    وی اززمان روی کار آمدن دکتر عباسی بدون نگرانی از تغییرات احتمالی کمافی السابق کار خودرا انجام داد و تا به امروز سعی کرده همچنان بهترین کار را به انجام برساند و بدونشک حضور وی و تثبیت موقعیتش می تواند اطمینان بخش سایر مدیرانی در دستگاه ورزش باشدکه کار خود را به نحو مطلوبی انجام می دهند و کاری به فعل و انفعالات ندارند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عملکرد عباسی در تثبیت معاونان و مدیران"
    تازه ترین اخبار