امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۸:۱۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۵
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر : 75027
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز با دعوت از یکی از بازیکنان سرشناس این رشته برگزار شد. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز روز ۳۰ بهمن برگزار شد و در یکی از بازی‌های این هفته تیم دانشگاه آزاد در…

    تسنیم

    جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز با دعوت از یکی از بازیکنان سرشناس این رشته برگزار شد.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز روز ۳۰ بهمن برگزار شد و در یکی از بازی‌های این هفته تیم دانشگاه آزاد در تهران با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم شهدای آتش‌نشان به برتری دست یافت.
    این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود. در یکی از بازی‌ها محمدرضا اخلاق‌پسند، بازیکن سرشناس تیم دانشگاه آزاد به داوری معترض شد. این موضوع باعث توقف چند دقیقه‌ای دیدار این پینگ‌پنگ‌باز با محمد امین حنطه شد؛ دیداری که در نهایت حنطه به برتری ۳ بر یک دست یافت.
    اعتراض‌های اخلاق‌پسند واکنش فدراسیون تنیس روی میز را به دنبال داشت و مسئولان فدراسیون این بازیکن را به کمیته انضباطی دعوت کردند تا درخصوص رفتارش توضیحاتی را ارائه کند.
    جلسه کمیته انضباطی روز یکشنبه، ۸ اسفند در حالی برگزار شد که اخلاق‌پسند غیبت داشت و البته با ارسال نامه‌ای، دلیل عدم حضورش را توضیح داد.
    کمیته انضباطی هنوز نتیجه جلسه‌ خود را اعلام نکرده واین در حالی است که تیم دانشگاه آزاد امروز (سه شنبه) باید به مصاف میهمانش تیم ذوب‌آهن برود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دعوت از پینگ‌پنگ‌باز سرشناس به کمیته انضباطی"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار