امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۴۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75075
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به رشد ۴۳ درصدی جمعیت تنیس‌بازان اصفهان در طول یک سال گذشته گفت: این مساله با تشکیل آکادمی‌هایی که از اواخر سال گذشته شروع شده رشد کرده و پیشرفت بیش‌تری خواهد داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهدی تکابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار…

    تکابی

    رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به رشد ۴۳ درصدی جمعیت تنیس‌بازان اصفهان در طول یک سال گذشته گفت: این مساله با تشکیل آکادمی‌هایی که از اواخر سال گذشته شروع شده رشد کرده و پیشرفت بیش‌تری خواهد داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهدی تکابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه تنیس روی میز در اصفهان با توجه به زیرساخت‌های خوبی که داریم روند رو به رشد خوبی داشته و در سال گذشته علاوه بر کسب رتبه برتر در بین هیات‌های استانی در میزان رشد نیز اختلاف زیادی با دیگر استان‌ها داشتیم. در حالی که دیگر استان‌ها رشدی معادل ۷ یا ۸ درصد داشتند، هیات استان اصفهان رشد ۴۳ درصدی داشت و این مساله برای ما هم فرصت است و هم تهدید.

    او ادامه داد: باید بتوانیم برای افرادی که در طول سال گذشته جذب کردیم برنامه‌ریزی مدون و مستمر داشته باشیم تا به جلو گام برداریم، تأسیس اکادمی‌های تنیس روی میز توسط نخبگان و پیشکسوتان خوب گذشته تنیس روی میز استان یکی از راهکارهایی بود که می‌تواند به ادامه مسیر استعدادیابی و طرح استعداد تا اسطوره کمک کند.

    رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به برگزاری سومین سال برگزاری روز جهانی تنیس روی میز با محوریت اصفهان در ایران افزود: این طرح ابتکاری از سوی فدراسیون جهانی این رشته بوده است تا زمینه را برای لذت مردم و همگانی کردن تنیس روی میز فراهم کند.

    وی تصریح کرد: در طراحی این جشنواره تلاش کردیم دو نماد نصف‌جهان و تنیس روی میز را در کنار هم قرار دهیم و بنابراین برگزاری این جشنواره را در کنار یکی از تاریخی‌ترین و مشهورترین آثار تاریخی اصفهان یعنی پل خواجو برگزار می‌کنیم تا به نوعی بحث همگانی آن را بهتر مطرح کنیم و از سوی دیگر زیبایی‌های اصفهان و تنیس روی میز را در کنار مردم اصفهان با ارسال فیلم‌ها و تصاویر آن به تمام جهان مخابره کنیم.

    او خاطرنشان کرد: کیفیت و طراحی نوع برگزاری جشنواره در سال‌های گذشته به گونه‌ای بود که در سال گذشته به عنوان یکی از سه برنامه برتر جهان شناخته شد. امسال هم با همکاری سازمان ورزش شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره روز جهانی تنیس روی میز کردیم.

    تکابی با اشاره به شرایط جامعه خاطرنشان کرد: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی به اعتقاد من اولویت اصلی زندگی مردم ما مسائل اقتصادی نیست؛ بلکه شور، نشاط و انگیزه است. انگیزه اشتغال و کسب درآمد نیز به دنبال این شور و نشاط به وجود می‌آید. امیدوارم کیفیت و کمیت برنامه امسال به گونه‌ای باشد که مسوولان را متقاعد کنیم سال آینده نیز به نمایندگی از فدراسیون تنیس روی میز میزبان این جشنواره باشیم.

    وی اظهار کرد: نوع فعالیت و همکاری ما با فدراسیون موجب شد تا رییس فدراسیون برای تشکر از هیات تنیس روی میز استان اصفهان ۲ دوره کلاس مربیگری بین‌المللی سطح یک را به اصفهان هدیه کند که در اردیبهشت یا خردادماه در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جشنواره تنیس روی میز اصفهان در جمع ۳ برنامه برتر جهان"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار