امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۱:۰۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75078
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون تنیس روی میز در حرکتی عجیب، رنکینگ فدراسیون جهانی را به اشتباه منتشر کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،رده بندی جدید برترین های تنیس روی میز دنیا صبح امروز اعلام شد. در این رده بندی نوشاد عالمیان با ۶ پله سقوط در رده ۷۶ دنیا و رتبه نخست ایران ایستاده است…

    ttraket

    فدراسیون تنیس روی میز در حرکتی عجیب، رنکینگ فدراسیون جهانی را به اشتباه منتشر کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،رده بندی جدید برترین های تنیس روی میز دنیا صبح امروز اعلام شد. در این رده بندی نوشاد عالمیان با ۶ پله سقوط در رده ۷۶ دنیا و رتبه نخست ایران ایستاده است و نیما عالمیان، افشین نوروزی، میعاد لطفی و حمیدرضا طاهرخانی نیز رتبه های دوم تا پنجم ایران را در اختیار دارند.

    طبق اعلام فدراسیون، پوریا عمرانی و آرمان حاجی ئی به تازگی وارد رنکینگ شده اند و در واقع در رده بندی قبلی حضور نداشتند.

    در این میان البته اشاره به بازگشت نیما عالمیان به رنکینگ نشده است. نیما در رده بندی ماه قبل حضور نداشت، اما با شرکت در چند تورنمنت توانست به رنکینگ بازگردد و در رده ۱۲۸ بایستد.

    نکته جالب توجه اینکه فدراسیون تنیس روی میز رتبه قبلی عالمیان را ۱۳۳ عنوان کرده و معتقد است که او ۵ رتبه صعود داشته است. چگونه ممکن است بازیکنی که در رده بندی جدید حضور نداشته، بتواند ۵ پله صعود کند؟ اگر قرار باشد که این شرایط برای سایرین نیز اعمال شود، بنابراین باید مقابل نام عمرانی و حاجی ئی نیز از کلمه جدید استفاده نشود، چون آنها نیز سابقه حضور در رده بندی جهانی تنیس روی میز را دارند.

    عدم اشراف به رده بندی جهانی و شاید بهتر است بگوییم سوءگیری در انتشار اخبار، مسئله ای است که طی دو سال اخیر بارها در سایت فدراسیون دیده شده و به نظر می رسد قرار هم نیست که اصلاح شود. سایت فدراسیون مکانی برای انتشار اخبار صحیح است، نه غلط و سوءگیرانه.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گاف فدراسیون تنیس روی میز ایران در اعلام رنکینگ جهانی"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار