امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰:۰۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75106
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دو مسابقه مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر باشگاههای کشور که قرار بود ۲۰ اردیبهشت ماه در شهرهای ماهشهر و بندرعباس برگزار شود، انجام نخواهد نشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در این مرحله از مسابقات تیم شهدای…

    farsnews

    دو مسابقه مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر باشگاههای کشور که قرار بود ۲۰ اردیبهشت ماه در شهرهای ماهشهر و بندرعباس برگزار شود، انجام نخواهد نشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در این مرحله از مسابقات تیم شهدای آتش نشان که طبق برنامه قرار بود ۲۰ اردیبهشت مقابل پتروشیمی بندرامام در ماهشهر به میدان برود از ادامه این رقابت‌ها انصراف داد و تیم پتروشیمی بندرامام به فینال مسابقات راه یافت.

    در دیگر دیدار مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر نیز طبق برنامه قرار بود تیم‌های تایدواتر بندرعباس و دانشگاه آزاد اسلامی روزهای ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در بندرعباس به میدان بروند که بدلیل عدم اجرای تعهدات باشگاه دانشگاه آزاد نسبت به فدراسیون تنیس روی میز، این مسابقه تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

    به اطلاع می‌رساند از اسفندماه سال گذشته فدراسیون تنیس روی میز طی مکاتبات متعدد با دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پرداخت حق فدراسیون از درصد قرارداد ورزشکاران و مربیان تیم تنیس روی میز آن باشگاه طبق آیین‌نامه لیگ‌برتر و چهارچوب قراردادهای تنظیمی (پرداخت حداکثر پس از پایان دور رفت مسابقات ۲۵ بهمن ۹۵) پیگیری‌های لازم را به انجام رسانده است، لذا فدراسیون تنیس روی میز انجام این بازی را تا تعیین تکلیف موضوع متوقف و مراتب را کتبا به دانشگاه آزاد اعلام ‌نموده است

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وضعیت نابسامان در لیگ برتر تنیس روی میز/ از انصراف یک تیم تا تعویق یک دیدار"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار