امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۱:۵۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75109
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نسبت به انتخاب مربیان برتر صورت گرفت

    اعتراض وانتقاد گسترده مربیان پینگ پنگ ایران

    با انتخاب جنجالی مربیان باصطلاح برتر از سوی فدراسیون تنیس روی میز اعتراضات گسترده ورو به افزایشی از سوی برخی مربیان زحمت کش کشور صورت گرفته وگزارش شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این اعتراضات بصورت تماس تلفنی وایمیل وفکس وپیام کوتاه و از طریق نرم افزارهای مجازی به این سایت پربیننده و…

    با انتخاب جنجالی مربیان باصطلاح برتر از سوی فدراسیون تنیس روی میز اعتراضات گسترده ورو به افزایشی از سوی برخی مربیان زحمت کش کشور صورت گرفته وگزارش شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این اعتراضات بصورت تماس تلفنی وایمیل وفکس وپیام کوتاه و از طریق نرم افزارهای مجازی به این سایت پربیننده و فراگیر ارسال گردیده است که بدون در نظر گرفتن گروه یا جناح خاصی جدا جای تامل ورسیدگی مجدانه دارد.

    اینجانب به دوستانی که در این ارتباط از طرق مختلف اعتراضات خود را ارسال کرده اند سفارش کرده به جای این روشها بصورت مستقیم به رئیس محترم فدراسیون و دبیر ایشان اطلاع رسانی فرمایند که برخی از این دوستان اطلاع داده که قبلا این کار را انجام داده اند.

    در هر صورت به پاس احترام به این مربیان ارزشمند وزحمت کش که در نهایت مظلومیت قرار دارند ایمیل و وتلفن وفکس و ارتباط مستقیم جناب وزیر ورزش وجوانان را برای رسیدگی به صدای آنان در پایان این مطلب قرار داده تا بسادگی بتوانند مسائل ومطالب خود را به ایشان منتقل نمایند.

    حرفها وگفته های فراوانی در این ارتباط وجود دارد که فعلا بنا به برخی مصالح سکوت اختیار کرده وانشاالله در وقت مقتضی به آن خواهیم پرداخت.

    ایمیل وتلفن وفکس ارتباط مستقیم جناب وزیر ورزش وجوانان:

    تلفن : ۲۲۶۶۱۰۱۳ , فکس : ۲۲۶۶۰۹۲۱

    ministerial@msy.gov.ir

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعتراض وانتقاد گسترده مربیان پینگ پنگ ایران"
    1. سینا گفت:

      سلام
      آیا این درست هست با وجود مربیان ملی و بین المللی در استانی دبیر و نائب رئیس هیئت برن یک ورزشکار را که هنوز کارت مربیگری نداره رو به عنوان مربی برتر استان به فدراسیون معرفی کنند.توهین از این بدتر نیست


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار