امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۱۲:۲۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75126
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد از احتمال کناره گیری این تیم از لیگ برتر خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا در واکنش به صحبت های نظری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: دبیر محترم فدراسیون می فرمایند، اصل اول حفظ حقوق و…

    photo_2017-05-10_20-16-03

    سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد از احتمال کناره گیری این تیم از لیگ برتر خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا در واکنش به صحبت های نظری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: دبیر محترم فدراسیون می فرمایند، اصل اول حفظ حقوق و منافع فدراسیون و خانواده تنیس روی میز است ، اگر به این جمله اعتقاد دارند چرا باعث می شوند باشگاه بزرگی مانند دانشگاه آزاد که برای تنیس روی میز بالای ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است، از لیگ برتر حذف شود؟

    وی در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد یکی از کامل ترین باشگاههای ایران است و بالغ بر ۲۰ رشته ورزشی را تحت پوشش خود دارد ، شخصیت بزرگی همچون محمد دادکان که اعتبار ورزش ایران است پشت ما است و هر فدراسیونی آرزو دارد که دانشگاه در آن تیم داری کند، متاسفانه پینگ پنگی ها به راحتی دارند این باشگاه را که بیش از دو دهه فعالیت دارد از دست می دهند و مسلم است در درجه اول خودشان ضرر می بینند.

    سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در خصوص اینکه چرا باشگاه سهم فدراسیون را از قرارداد بازیکنان و مربیان پرداخت نکرده است، گفت: نماینده باشگاه به دبیر فدراسیون زنگ زد و تلاش کرد تا از فدراسیون فرصت بگیرد که مطالبات را پرداخت کند اما دبیر فدراسیون به هیچ وجه قانع نشد، در صورتی که به گفته سخنگوی فدراسیون باشگاه تایدواتر هم وضعیتش مثل ما است و از فدراسیون فرصت گرفته که تا خرداد ماه حق السهم فدراسیون را واریز کند.

    صابری تاکید کرد: ما دو سال گذشته قهرمان بودیم، سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شدیم، الان هم هر دو بازی مرحله اول پلی آف را برده ایم و شرایط خوبی برای صعود و کسب عنوان قهرمانی داریم اما متاسفانه برخی نمی خواهند دانشگاه آزاد اول شود به احتمال زیاد از لیگ کناره گیری می کنیم، متاسفانه پینگ پنگ باشگاهی را از دست می دهد که سال هاست به وضعیت آن کمک کرده است.

    سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد تاکید کرد؛ صحبت های من از جانب مسئولان باشگاه دانشگاه آزاد است و ارتباطی به مسئولیت من در هیئت استان تهران ندارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری: دانشگاه آزاد به احتمال زیاد از لیگ کنار می کشد/قطعا خانواده تنیس روی میز ضرر خواهد کرد"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار