امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴:۲۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75140
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدنبال قهرمانی نونهالان ایرانی در طرح هوپس صورت گرفت

    پیام تبریک نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا

    بدنبال قهرمانی دونهال آینده دار تنیس روی میز کشورمان در مسابقات هوپس آسیا در تایلند مهندس بدیعی نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون  تنیس روی میز آسیا که طراح این طرح بزرگ نیز می باشد پیامی در این باره صادر کرد: متن پیام به این شرح است: بنام خدا به نمایندگی از کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا…

    بدنبال قهرمانی دونهال آینده دار تنیس روی میز کشورمان در مسابقات هوپس آسیا در تایلند مهندس بدیعی نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون  تنیس روی میز آسیا که طراح این طرح بزرگ نیز می باشد پیامی در این باره صادر کرد:

    متن پیام به این شرح است:

    بنام خدا

    به نمایندگی از کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا کسب دو مدال طلای پیاپی توسط نوید شمس در مسابقات قهرمانی هوپس آسیا و محمد امین صمدی در اوپن هوپس تایلند را به هر دو عزیز، خانواده های محترمشان ، فدراسیون تنیس روی میز و مربیان زحمت کش آنان تبریک عرض مینمایم.
    نمایش خیره کننده این دو استعداد نونهال کشور موجب تحسین کلیه مربیان و حاضران در طرح هوپس آسیا گردید و بار دیگر برای ایران عزیز آبرو و افتخار آفرید.
    طرح هوپس آسیا که دومین سال تولد خود را سپری میکند با هدف استعداد یابی و برنامه ریزی جهت کاستن از اختلاف سطح تنیس روی میز شرق آسیا با سایر مناطق قاره بوجود آمده است. موفقیت این دو نونهال مستعد در طرح مذکور نوید بخش پرچمداری ایران عزیز در رسیدن به این هدف میباشد.

    افشین بدیعی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک نائب رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار