امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۸:۰۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75158
    ارسال خبر چاپ خبر
  •             ندا شهسواری و مریم صامت نمایندگان تنیس روی میز بانوان کشورمان در رقابتهای انفرادی کشورهای اسلامی با پیروزی آغاز کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، رقابتهای تنیس روی میز کشورهای اسلامی با پیروزی نمایندگان بانوان کشورمان آغاز گردید که طی آن ندا شهسواری دارنده رنکینگ جهانی…

     

    thumbnail_d078181b16a2fff5a01823b331780c2b

     

     

     

     

     

    ندا شهسواری و مریم صامت نمایندگان تنیس روی میز بانوان کشورمان در رقابتهای انفرادی کشورهای اسلامی با پیروزی آغاز کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، رقابتهای تنیس روی میز کشورهای اسلامی با پیروزی نمایندگان بانوان کشورمان آغاز گردید که طی آن ندا شهسواری دارنده رنکینگ جهانی ۲۵۷ برابر  لووه از گویان به میدان رفت وطبق پیش بینی ها موفق شد با نتیجه ۴بر صفر این بازیکن را پشت سربگذارد.

    مریم صامت دارنده رنکینگ جهانی ۳۴۵ دیگر نماینده کشورمان بود که برابر نظمی از عربستان به میدان رفت وموفق شد با نتیجه مشابه ۴برصفر از سد این بازیکن عبور نماید.

    گرچه کشورهای عربستان و گویان در بخش بانوان هیچ نماینده ای در رده بندی جهانی ندارند اما به نظر می رسد که پیروزی نمایندگان کشورمان برابر این بازیکنان می تواند استرس بازیکنان کشورمان را بکاهد تا آنان با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان بعدی خود که به مراتب قوی ترخواهند بود بروند.

    برنامه بعدی نمایندگان بانوان کشورمان:

      مریم صامت (۳۴۵) با وانگ میا او از جمهوری آذربائیجان دارنده رنکینگ جهانی ۲۴۹ می باشد.(فردا ساعت ۱۱ بوقت محلی بر روی میز شماره ۱)

    ندا شهسواری(۲۵۷) با ییلماز از ترکیه دارنده رنکینگ جهانی ۴۲۹ می باشد.ییلماز نفر هفتم رده بندی رنکینگ ترکیه می باشد.(فردا ساعت ۱۲ بوقت محلی بر روی میز شماره ۱)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیروزی نمایندگان بانوان کشورمان در دور نخست"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار