امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۸:۲۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر : 75193
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مردان وزنان تنیس روی میز کشورمان به فینال رقابتهای تیمی همبستگی کشورهای اسلامی راه یافتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با آغاز رقابتهای تیمی کشورهای اسلامی تیمهای ملی مردان  وزنان کشورمان  با پیروزی برابر حریفان خود موفق شدند به فینال این دوره از مسابقات راه یابند. در بخش بانوان تیم ملی بانوان کشورمان…

    thumbnail_d078181b16a2fff5a01823b331780c2b

    مردان وزنان تنیس روی میز کشورمان به فینال رقابتهای تیمی همبستگی کشورهای اسلامی راه یافتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با آغاز رقابتهای تیمی کشورهای اسلامی تیمهای ملی مردان  وزنان کشورمان  با پیروزی برابر حریفان خود موفق شدند به فینال این دوره از مسابقات راه یابند.

    در بخش بانوان تیم ملی بانوان کشورمان ابتدا برابر تیم گویان قرار گرفت وبا نتیجه ۳برصفر پیروز شد .دیدار دوم تیم ملی کشورمان برابر تیم ترکیه بود که این دیدار نیز با نتیجه ۳بر صفر به سود نمایندگان کشورمان به پایان رسید تا ملی پوشان بانوان ایران به فینال این دوره از رقابتها راه یابند.

    دیدار فینال تیمی بانوان کشومان وجمهوری آذربائیجان (کشور میزبان) فردا ساعت ۱۰ بوقت محلی وبر روی میز شماره ۱ برگزار خواهد شد.

     

    در بخش تیمی مردان نمایندگان کشورمان از یک دوراستراحت با تیم ملی عربستان صعودی روبرو شدند که این دیدار با نتیجه ۳بر صفر به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید تا تنها با همین پیروزی آسان ملی پوشان کشورمان خود را در فینال این رقابتها ببینند.

    دیدار فینال این رقابتها بین ملی پوشان کشورمان و برنده جمهوری آذربائیجان وترکیه خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور مردان و زنان کشورمان در فینال تیمی باکو"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار