امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۹:۳۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۹ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75225
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ ایران روز اول را بدون باخت آغاز کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان در دوسلدورف آلمان در روز اول با پیروزی های آسان وقاطعانه تمام ملی پوشان شایسته کشورمان همراه شد. امین احمدیان اولین نماینده کشورمان در این رقابتها بود که موفق شد با نتیجه ۴برصفر…

    doseldorf

    پینگ پنگ ایران روز اول را بدون باخت آغاز کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی تنیس روی میز جهان در دوسلدورف آلمان در روز اول با پیروزی های آسان وقاطعانه تمام ملی پوشان شایسته کشورمان همراه شد.

    امین احمدیان اولین نماینده کشورمان در این رقابتها بود که موفق شد با نتیجه ۴برصفر از سد حریف مغولستانی خود عبور نماید تا موجی از امید را به ملی پوشان که البته در دور اول مسابقات غالبا با رقیبان ضعیفتر از خود روبرو شده بودند منتقل نماید.

    صبا صفری دومین نماینده کشورمان در این رقابتها بود که بدلیل عدم حضور بازیکن لاریبا از فلییپین موفق به یک پیروزی بدون دردسر گردید.

    مهشید اشتری که در گروه ۱۱ این دوره از رقابتها قرار گرفته بود برابر نماینده لبنان به میدان رفت وموفق شد با نتیجه ۴بر صفر از سد این بازیکن عبورنماید.

    افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی بزرگسالان کشورمان در اولین گام خود برابر بازیکنی از ازبکستان قرار گرفت وموفق شد با نتیجه ۴برصفر از سد این بازیکن عبور نماید. نوروزی فردا باید با دنیس ژولودف ازقزاقستان قرار خواهد گرفت وبا توجه به باخت این بازیکن برابر نماینده ازبکستان باید به پیروزی وصعود افشین نوروزی امیدوار بود.

    ندا شهسواری بازیکن المپیکی تنیس روی میز بانوان کشورمان در اولین دیدار خود برابر یاسمین اختر از پاکستان به میدان رفت وبا توجه به بی نام ونشانی این بازیکن پاکستانی این ندا شهسواری بود که موفق به پیروزی قاطعانه ۴برصفر گردید.

    اما در آخرین دیدار امروز که یک مسابقه دیدنی دونفره بود بین افشین نوروزی وامین احمدیان ونمایندگان دونفره ایتالیابرگزار گردید وبا نتیجه ۳بر۱ به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ ایران روز اول را بدون باخت آغاز کرد"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار