امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۸:۴۹  آخرین بروزرسانی : خرداد ۹ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر : 75227
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ازپیروزی انقلابی بررژیم اشغالگرتا صعود وحذف پینگ پنگ بازان بانوان. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،روز دوم مسابقات جهانی تنیس روی میز در دوسلدورف آلمان ۲۰۱۷ با اتفاقات مهمی برای تنیس روی میز کشورمان همراه گردید که یکی از مهمترین این رویدادها دوپیروزی با اهمیت برای تیم دونفره مردان ایران شامل افشین نوروزی باتجربه…

    ازپیروزی انقلابی بررژیم اشغالگرتا صعود وحذف پینگ پنگ بازان بانوان.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،روز دوم مسابقات جهانی تنیس روی میز در دوسلدورف آلمان ۲۰۱۷ با اتفاقات مهمی برای تنیس روی میز کشورمان همراه گردید که یکی از مهمترین این رویدادها دوپیروزی با اهمیت برای تیم دونفره مردان ایران شامل افشین نوروزی باتجربه وامین احمدیان جویای نام  برابر رقیبان خود بود که در نهایت با قرعه رژیم جعلی منحوس وکودک کش اشغالگر قدس روبرو گردید که البته این عدم رویارویی را باید بالاترین امتیاز ومانورسیاسی تنیس روی میز ایران در این دوره از مسابقات قلمداد نمود.

    اما در غیر قابل انتظار ترین دیدارها،ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان که اولین دیدار خود را برابر یک بازیکن گمنام پاکستانی با موفقیت پشت سر گذاشته بود در دومین دیدار خود برابر بازیکنی از ماکائو قرار گرفت و ۴بر۱ شکست خورد وازادامه رقابتها کنار رفت.

    مهشید اشتری بازیکن ترکیبی وجوان خراسانی تنیس روی میز کشورمان در دومین دیدار خود برابر نماینده نیجریه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد این بازیکن پیشکسوت افریقایی عبور کرده وبه دور بعدی مسابقات صعود نماید.

    صبا صفری دومین دیدار خود را برابر نماینده  چشم بادامی اسپانیا برگزار نمود که با نتیجه ۴برصفر تن به شکست داد واز ادامه رقابتها کنار رفت.

    افشین نوروزی دومین دیدار انفرادی خود را برابر بازیکنی از قزاقستان برگزار نمود که نتیجه آن پیروزی ۴بر۲ به سود کاپیتان تیم ملی کشورمان وصعود به دور بعدی مسابقات بود.

    امین احمدیان جوان دومین دیدار خود را برابر نماینده اسلوونی برگزار کرد وموفق شد با نتیجه مقتدرانه ۴برصفر از سد این بازیکن گذشته وبه دور بعدی این مسابقات صعود نماید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ازپیروزی انقلابی بررژیم اشغالگرتا صعود وحذف پینگ پنگ بازان"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار