امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۴:۰۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۹ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 75315
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بیست وسومین دوره مسابقات نوجوانان وجوانان آسیا /کره جنوبی

    صعود تیمهای نوجوانان دختر وجوانان پسربه جمع هشت تیم برتر آسیا

     تیمهای نوجوانان دختر وجوانان پسربه جمع هشت تیم برتر آسیاصعود کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با آغاز بیست وسومین دوره از رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا در آسان کره جنوبی تیمهای ملی نوجوانان دختر وجوانان پسر کشورمان موفق شدند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود نمایند. تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان(سید هشت)…

    tehrab

     تیمهای نوجوانان دختر وجوانان پسربه جمع هشت تیم برتر آسیاصعود کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با آغاز بیست وسومین دوره از رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا در آسان کره جنوبی تیمهای ملی نوجوانان دختر وجوانان پسر کشورمان موفق شدند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود نمایند.

    تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان(سید هشت) که در گروه ۴ این رقابتها با تیمهای چین(سید یک) وسریلانکا(۱۰) همگروه شده بود بعد از باخت ۳برصفر برابر تیم ملی نوجوانان چین موفق شد با نتیجه ۳بر صفر از سد تیم سریلانکا عبور نماید تا با این پیروزی برای بار دوم به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود نماید. نوجوانان دختر کشورمان فردا باید طی یک دیدار بسیار سخت برابر تیم ملی ژاپن(سید۲) این رقابتها به میدان بروند.

    اماتیم ملی جوانان دختر کشورمان(سید هشت) که در گروه ۳ این رقابتها با تیمهای چین تایپه(سید پنج) وسریلانکا(سید ۹) ومالزی (سید ۱۲) همگروه شده بود روز بدی را پشت گذاشت. ملی پوشان جوان دختر کشورمان با قبول شکست ۳برصفر برابر چین تایپه برابر تیم سریلانکا به میدان رفتند وبا نتیجه ۳برصفر موفق به پیروزی شدند اما در دیدار سوم که تمام پیش بینی ها نشان گر پیروزی تیم ملی کشورمان برابر تیم مالزی بود متاسفانه با نتیجه نزدیک ۳بر۲ تن به شکست داد تا از حضور قابل پیش بینی در جمع هشت تیم برتر آسیا باز ماند. تیم ملی جوانان دختر کشورمان فردا باید برای کسب مقام نهم تا ۱۳ به مصاف تیم مغولستان برود.

    تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان(سید ۹) که در گروه ۴ این رقابتها با تیمهای هند( سید هشت) و کره جنوبی(سید ۲) هم گروه شده بود برابر کره جنوبی با نتیجه ۳برصفر شکست خورده بود ،در بازی دوم خود نیز برابر تیم هند با نتیجه نزدیک ۳بر۲ شکست خورد واز حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا باز ماند. این تیم فردا برای کسب مقام نهم تا دوزادهم به مصاف عربستان خواهد رفت.

    اما تیم ملی جوانان پسر کشورمان (سید  هفت) که در گروه ۳ این رقابتها با تیمهای چین تایپه(سید پنج) وتایلند(سید ۹) واردن(سید ۱۲)قرار گرفته بود در دیدار اول خود برابر تیم چین تایپه با نتیجه ۳برصفر شکست خورد اما در دومین دیدار خود برابر تیم اردن با نتیجه ۳برصفر پیروز شد. تیم ملی جوانان کشورمان فردا طی یک بازی بسیار حساس والبته سرنوشت ساز باید به مصاف تیم پرقدرت تایلند  به میدان برود که انشاالله در صورت پیروزی به جمع هشت تیم برتر قاره کهن صعود خواهد کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صعود تیمهای نوجوانان دختر وجوانان پسربه جمع هشت تیم برتر آسیا"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار