امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۱۲:۳۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۱ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر : 75332
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان منتشر شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان را که مربوط به تیرماه۹۶ /ژولای ۲۰۱۷ می باشد منتشر کرد که پینگ پنگ بازان کشورمان با افت وخیز وهمچنین…

    رنکینگ

     

     

     

     

     

    جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان منتشر شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان را که مربوط به تیرماه۹۶ /ژولای ۲۰۱۷ می باشد منتشر کرد که پینگ پنگ بازان کشورمان با افت وخیز وهمچنین شاهدورود بازیکنان جدید در این رده بندی بوده اند.

    در بخش مردان بزرگسال کشورمان نوشاد عالمیان بعنوان نفر اول رده بندی ایران بدون تغییر در جایگاه ۶۹ جهان قرار گرفته است ونیما عالمیان در جایگاه دوم رده بندی کشورمان دورقمی شده و با هفت پله صعود در جایگاه ۹۸ قرار گرفته است.امین احمدیان دیگر بازیکن کشورمان بوده که با هشت پله صعود در جایگاه ۴۲۰ جهان قرار گرفته است.سایر بازیکنان کشورمان در این رده بندی با سقوط مواجه شده اند.

    در بخش دختران بزرگسال تنها مهشید اشتری با ۶۶ پله صعود در جایگاه ۵۲۹ جهان قرار گرفته اما متاسفانه سایر نمایندگان کشورمان با سقوط مواجه شده اند.در این بخش پریناز حاجی لو با ورودی جهشی به رنکینگ جهانی در جایگاه ۴۹۵ قرار گرفته است.

    در بخش جوانان پسر امین احمدیان بایک پله سقوط درجایگاه ۵۳ جهان قرار گرفته وامیرضا عباسی موفق شده با ورود به رنکینگ جهانی در رتبه ۱۰۱ جهان قرار گیرد.

    در بخش جوانان دختر پریناز حاجیلو با ورودی موفقیت آمیز بعنوان نفر اول جوانان ایران در رده بندی جهانی در جایگاه۱۶۶ قرار گرفته است ومهشید اشتری درجایگاه دوم دختران جوان در رده بندی جهانی با ۵۶ پله صعود در جایگاه ۱۸۴ قرار گرفته است.همچنین فاطمه زهرامختار رضائی با سه پله صعود در جایگاه ۳۶۱ قرار گرفته است.

    در بخش نوجوانان دخترپریناز حاجیلو در رتبه قابل قبول ۴۴ قرار گرفته و شیما صفائی دیگر نوجوان در حال رشد کشورمان با ۶پله سقوط در جایگاه ۷۸ ایستاده است.

    متاسفانه در این رده بندی هیچ نماینده ای از نوجوانان پسر کشورمان حضور ندارند.

    در این رده بندی  مالونگ وفان ژندانگ وشوشین بازیکنان چینی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصای داده وآتچاروف از آلمان  با یک پله صعود در جایگاه چهارم  وبه جایگزین  ژان ژیک از چین شده است.

    در بخش زنان دینگ نینگ چینی همچنان در جایگاه اول قرار گرفته ویولینگ دیگر هموطن او با یک پله صعود در جایگاه دوم ایستاده است.لیو شیوون وچنگ منگ دیگر نمایندگان چینی به ترتیب در جایگاه سوم وچهارم جهانی قرار دارند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جدیدترین رده بندی پینگ پنگ بازان ایران وجهان منتشر شد"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار