امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۶:۳۹:۵۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر : 75491
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تورجهانی چک:صعود نوشاد وحذف نیما به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان به جدول اصلی رقابتهای تورجهانی چک صعود کرد اما نیما عالمیان با باخت میلیمتری برابر بازیکن چینی از ادامه این رقابتها باز ماند. در ادامه رقابتهای جهانی چک نمایندگان کشورمان بعد از صعود موفقیت آمیز از جدول گروهی مسابقات برابر حریفان خود…

    قفغع

    تورجهانی چک:صعود نوشاد وحذف نیما

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان به جدول اصلی رقابتهای تورجهانی چک صعود کرد اما نیما عالمیان با باخت میلیمتری برابر بازیکن چینی از ادامه این رقابتها باز ماند.

    در ادامه رقابتهای جهانی چک نمایندگان کشورمان بعد از صعود موفقیت آمیز از جدول گروهی مسابقات برابر حریفان خود به میدان رفتند. نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۹۹برابر فانگ یینچی از چین به میدان رفت با نتیجه نفس گیر ۴برصفر شکست خورد وازادامه رقابتها باز ماند.

    نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۷۰ برابر جورجیک از اسلوونی دارنده رنکینگ جهانی ۱۷۳ به میدان رفت که موفق شد با نتیجه ۴بر ۱ از سد این بازیکن عبور نماید وبه جدول اصلی ۳۲ نفره این مسابقات راه یابد.

    نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۷۰ فردا طی یک رقابت بسیار سخت (اولین بازیکن در این مسابقات که رنکینکش از نوشاد بهتر می باشد) ساعت ۱۵:۱۰ بوقت محلی وبر روی میز شماره ۴ باید به مصاف فیلوس از آلمان دارنده رنکینگ جهانی ۲۳ به میدان برود.

    فیلوس نفر سوم تیم ملی آلمان در رده بندی جهانی محسوب می شود ونوشاد عالمیان نفر اول تیم ملی کشورمان در رده بندی جهانی می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تورجهانی چک:صعود نوشاد وحذف نیما"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار