امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۳:۵۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر : 75531
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ ایران به مدیرانی چون تکابی می بالد

    به بهانه موفقیتهای تکابی مدیر موفق پینگ پنگ ایران

    پینگ پنگ ایران به مدیرانی چون تکابی می بالد بدون شک ترمیم وارتقاء خانه تنیس روی میز استان اصفهان که با درایت و مدیریت هوشمندانه مهدی تکابی ریاست موجه وموفق  ومحبوب نصف جهان راهبری می گردد وضعیت این سالن زیبا و استاندارد را همسان با دیدگاه ها و دورنمای تکابی یعنی در سطح بین الملل…

    takabi1111

    پینگ پنگ ایران به مدیرانی چون تکابی می بالد

    بدون شک ترمیم وارتقاء خانه تنیس روی میز استان اصفهان که با درایت و مدیریت هوشمندانه مهدی تکابی ریاست موجه وموفق  ومحبوب نصف جهان راهبری می گردد وضعیت این سالن زیبا و استاندارد را همسان با دیدگاه ها و دورنمای تکابی یعنی در سطح بین الملل قرار می دهد.

    برکسی پوشیده نیست که امروز مدیریت و فعالیت استانی وفرااستانی تکابی با توسعه و گسترش یافتگی معتبری همراه بوده  واینک ورد زبان حوزه بین الملل یعنی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF)  ودر صدراخبار سایت معتبر این فدراسیون جهانی  قرار گرفته است.

    اکنون  که سازماندهی استراتژیک و وکارشناسی شده مقبول در حوزه زیرساخت و سخت افزار این استان نصف جهان توسط رئیس هیئت جوان وپرانرژی آن به حد مطلوب واعلائی رسیده است ، اندک اندک متوجه نگاه ژرف اندیشانه در حوزه های نرم از قبیل  توجه و تمرکز صحیح وقابل قبول در بخش های پایه علاوه بر مهد طرح هوپس بودن مدنظر نامبرده قرار داشته که نمونه بارز آن را در مسابقات نونهالان کشور ومقام آوری در سه بخش تیمی وانفرادی و دونفره به عیان می توان مشاهده نمود.

    نویسنده اعتقاد دارد که آنچه بصورت خلاصه در باره توانمندی و مدیریت وبرنامه ریزی فراگیر ودر یک کلام اتفاقات خوب در نصف جهان افتاده است تنها بخش بسیار کوچکی از پتانسیل و دورنمای این مدیر سربلند جوان ومقتدر کشور به نظر می رسد.

    بطور قطع و یقین تمامی سریال موفقیتهای نامحدود تکابی وهیئت فعال وبرجسته تنیس روی میز استان اصفهان علاوه بر درون استانی کمک و موفقیت برای کل مجموعه تنیس روی میز کشور وخصوصا فدراسیون تنیس روی میز ایران به رهبری مهرداد علیقارداشی محسوب شده وخواهد شد.

    با توجه به توانمندی تکابی وبا عنایت به اینکه این مدیر توانا خود را وقف موفقیت وسربلندی تنیس روی میز استان شریف اصفهان وپینگ پنگ کشور نموده است به نظر می رسد که باید هر لحظه منتظر خبرهای خوشایند وشنیدنی همیشگی از این شخصیت دوست داشتنی در این رشته باشیم.

    البته نباید از گفتن و نوشتن یک جمله با اهمیت دریغ ورزید وآن اینکه: در پشت سر هر مرد برجسته ای یک زن موفق وکاربلد همچون کوه ایستاده ووجود داشته است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "به بهانه موفقیتهای تکابی مدیر موفق پینگ پنگ ایران"
    1. میثم گفت:

      عالیییییییییییی

    2. سعید گفت:

      ممنون از سایت خوبتون
      پیروز باشید


    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار