امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲:۵۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7557
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراز ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در حاشیه اتمام این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۲۰ نفر از ورزشکاران  شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند. وی ادامه داد: در…

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوراز ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در حاشیه اتمام این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این رقابت‌ها ۲۰ نفر از ورزشکاران  شهرستان‌های تابعه استان ایلام شامل ایلام، مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر، ایوان و شیروان چرداول برای انتخاب نفرات برتر باهم به رقابت پرداختند.
    وی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها احسان قیصربیگی، محسن ناصری و احمدرضا آزادی به ترتیب حایز عنوان‌های نخست تا سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.
    این مسئول اضافه کرد: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای ورزش تنیس روی میز و شرکت نفرات برتر در مسابقات مختلف و قهرمان کشوری در استان ایلام برپا شده است.
    فتاحی تصریح کرد: زمان و مکان برپایی مسابقات قهرمان کشوری رشته تنیس روی میز به زودی از رسانه‌ها و مطبوعات اعلام می‌شود.
    مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام گفت: در نخستین فرصت فهرست اسامی نفرات برتر این رقابت‌ها به فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ارسال می‌شود.
    در حال حاضر ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در هیئت تنیس روی میز استان ایلام عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز ایلام معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار