امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۵:۳۱:۵۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 75623
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که کشوربزرگ ومقتدر جمهوری اسلامی همواره توسط اجانب و برخی افراد وطن فروش در معرض تنشها وگاها فتنه ها قرار دارد فدراسیون تنیس روی میز کشور بعنوان متولی این رشته باید آموزشها و تذکرهای لازم را به بازیکنان خصوصا ملی پوشان این رشته را در دستور دائمی کار خود قرار داده باشند . در…

    درحالی که کشوربزرگ ومقتدر جمهوری اسلامی همواره توسط اجانب و برخی افراد وطن فروش در معرض تنشها وگاها فتنه ها قرار دارد فدراسیون تنیس روی میز کشور بعنوان متولی این رشته باید آموزشها و تذکرهای لازم را به بازیکنان خصوصا ملی پوشان این رشته را در دستور دائمی کار خود قرار داده باشند .

    در روزهای گذشته بانوی ملی پوش مشهدی این رشته طی مصاحبه ای که مطمئنا با توجه به حضور جناب مستحقی راد ریاست محترم هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی با آن رزومه درخشان که قطعا صاحب نفوذ نیز می باشد غیر ضروری به نظر می رسدغیر عمد وضعیت بانوان سرافراز این رشته و در مجموع ورزش بانوان ایران را زیر سوال برده است که اولین تبعات آن انتشار این مصاحبه در خبرگزاری بی بی سی فارس که سابقه تاریکی در فتنه و ایجاداختلافات دارد بوده است.

    به بازیکنان و خصوصا ملی پوشان کشور اکیدا توصیه میگردد در صورت چنین مواردی اول با فدراسیون تنیس روی میز ودر مرحله بعدی از طریق هیئت های استانی خود برای رفع برخی مشکلات طبیعی که برای ورزشکاران عزیز اتفاق می افتد اقدام نمایند تا خواسته ویا ناخواسته در معرض سوء استفاده برخی افراد وجریانات مغرض قرار نگیرند.

    یادآوری میگردد که امروز تنیس روی میز استان خراسان رضوی وکشور به وجود پتانسیل های ارزشمندی همچون کاظم مستحقی راد ریاست موفق هیئت تنیس روی میز این استان بزرگ ومقدس به خود می بالد واز نامبرده تحت عنوان شاه کلید قفلهای بسته ورزشی نام می برد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چه کسی مسئول مصاحبه ملی پوشان تنیس روی میز ایران است؟"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار