امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۰۷:۰۹:۰۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲ام, ۱۳۹۶
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر : 75627
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک خانم نائب رئیس آقایان فدراسیون پینگ پنگ ایران شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور یک خانم را بعنوان جانشین خود بعنوان نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران منصوب کرد. در حالی که شعار اصلی روی کار آمدن فدراسیون فعلی استفاده از متخصص های این رشته بود…

    یک خانم نائب رئیس آقایان فدراسیون پینگ پنگ ایران شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور یک خانم را بعنوان جانشین خود بعنوان نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران منصوب کرد.

    در حالی که شعار اصلی روی کار آمدن فدراسیون فعلی استفاده از متخصص های این رشته بود به یک باره یک خانم دندان پزشک بعنوان نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران انتخاب گردید.

    برخلاف برخی اطلاعات غیر شفاف که در اختیار رسانه های کشور داده شده است وبعد از پیگیری از وزارت ورزش و جوانان شخص وزیر محترم ورزش وجوانان هیچگونه دخالت یا اعمال نفوذی در باره این انتصاب نداشته است وطبق شواهد همسر خانم دکتر از دوستان وهمکاران ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز در شرکت هواپیمایی هما (محل خدمت مهرداد علیقارداشی قبل از ورود به فدراسیون) بوده و مدتی قبل به پیشنهاد خود فدراسیون تنیس روی میز بعنوان نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده وبعد از سپری شدن مراحل قانونی حکم نامبرده توسط جناب وزیر مورد تائید قرار گرفته است.

    متاسفانه اخبار در باره این انتصاب به گونه ای در اختیار رسانه ها داده شده است که به مخاطب تلقین میکند این انتصاب توسط وزیر محترم ورزش و جوانان صورت گرفته است که بدینوسیله تصحیح می گردد.

    طبق اخبار دریافتی خانم سمیه حاجوی  متولد۱۳۵۶ و دارای مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

    نامبرده متاهل بوده و دارای یک فرزند پسر به نام سینا می باشد.

    در سابقه خانم حاجوی مسئولیت واحد دندانپزشکی شهر سالم ومدیر اجرایی و مسئول دبیرخانه جامعه ایمن منطقه ۴ شهرداری تهران  دیده می شود.

    نکته قابل تامل اینکه دردوران فدراسیون قبلی دبیر فدراسیون وقت که خود مدرک اختصاصی ورزشی داشته واز قهرمانان یکی از ورزشهای رزمی بوده است وهمچنین نائب رئیس وقت فدراسیون که بازهم ورزشکار بوده توسط دبیر محترم فعلی فدراسیون با انتقادات شدیدی از جمله غیر متخصص بودن نامبرده روبرو گردید بود.

    خانم حاجوی هیچ تخصص وسابقه ای در رشته کاملا تخصصی تنیس روی میز کشور ندارد وطبق شنیده ها دوشغله محسوب می شود.

    همچنین  لازم است در ارتباط با اساعه ادب به مربیان اعزامی به مسابقات تور باصطلاح ایرانی در زاهدان از تمامی مربیان تنیس روی میز ایران حتی کسانی که خم به ابرو نیاوردند عذرخواهی نمایم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک خانم نائب رئیس آقایان فدراسیون پینگ پنگ ایران شد"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار