امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 75685
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قرعه کشی پینگ پنگ کاپ آسیا۲۰۱۸ ژاپن برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با انجام قرعه کشی مسابقات کاپ آسیا ۲۰۱۸ در یوکوهامای ژاپن نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. در بخش مردان نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۷۲ جهان در گروه C  این مسابقات به ترتیب با نیوا کوکی از ژاپن دارنده رنکینگ…

    ۲۰۱۸۰۳۲۰-۸۸e49475c26d1cb6

    قرعه کشی پینگ پنگ کاپ آسیا۲۰۱۸ ژاپن برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با انجام قرعه کشی مسابقات کاپ آسیا ۲۰۱۸ در یوکوهامای ژاپن نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

    در بخش مردان نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۷۲ جهان در گروه C  این مسابقات به ترتیب با نیوا کوکی از ژاپن دارنده رنکینگ جهانی ۹ و سانگیون از کره جنوبی دارنده رنکینگ جهانی ۲۷ و وانگ چون تینگ از هنک کنگ دارنده رنکینگ جهانی ۷  به میدان خواهد رفت.

    نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۷۹ در گروه قاره ای به ترتیب با ویکاش از هند دارنده رنکینگ جهانی ۵۵۶ و پاداساک از تایلند دارنده رنکینگ جهانی ۱۳۱ و عبدالعزیز از عربستان دارنده رنکینگ جهانی ۲۴۵ به میدان خواهد رفت.

    در بخش بانوان نیز ندا شهسواری تنها نماینده بانوان کشورمان در این مسابقات دارنده رنکینگ جهانی ۱۶۲ در گروه قاره ای به ترتیب با آهیکا از هند دارنده رنکینگ جهانی ۲۰۵ و ترانگ از ویتنام دارنده رنکینگ جهانی ۱۵۳ به میدان خواهند رفت.

    با توجه به وضعیت رنکینگی بازیکنان پیش بینی می شود که نیما عالمیان از شانس بهتر وقطعی تری برای صعود به مرحله بعدی برخوردار باشد.

    یقینابرگزاری اردوهای چند روزه خاطره تلخ دوران غیر پینگ پنگیها وسفررفته ها در اذهان عمومی زنده میکند؛ حالا باید منتظر ماند و دید که  تکرار اردوهای صرفا چند روزه آن هم برای رقابتهایی با این اهمیت با چه خروجی مواجه خواهد شد؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قرعه کشی پینگ پنگ کاپ آسیا۲۰۱۸ ژاپن برگزار شد"
    تازه ترین اخبار