امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۹:۱۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 75691
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سید محمد امین صمدی بعنوان بازیکن برتر پینگ پنگ سال ۹۶ نونهالان ایران انتخاب شد. پایگاه معتبر وبرتر تخصصی پینگ پنگ ایران در راستای کمک به توسعه تنیس روی میز ایران همانند گذشته با در نظر گرفتن تمام موارد تکنیکی وتاکتیکی وبا دیدگاهی کاملا فنی وتخصصی سید محمد امین صمدی را بعنوان بازیکن برتر…

      photo_۲۰۱۸-۰۲-۱۲_۱۰-۳۲-۳۱

    سید محمد امین صمدی بعنوان بازیکن برتر پینگ پنگ سال ۹۶ نونهالان ایران انتخاب شد.

    پایگاه معتبر وبرتر تخصصی پینگ پنگ ایران در راستای کمک به توسعه تنیس روی میز ایران همانند گذشته با در نظر گرفتن تمام موارد تکنیکی وتاکتیکی وبا دیدگاهی کاملا فنی وتخصصی سید محمد امین صمدی را بعنوان بازیکن برتر وشایسته نونهالان تنیس روی میز ایران در سال ۹۶ انتخاب می نماید.

    مطمئنا روند رو به رشد و کسب عناوین مکرر قهرمانی وافتخار آفرینی در میادین بین المللی تنها بخشی از موارد مورد نظر در انتخاب این بازیکن آینده دار می باشد.

    این انتخاب را به مسئولان فدراسیون حاکم بیشتر به جهت زیر نظر گرفتن این بازیکن درخشان برای آینده تنیس روی میز ایران وهمچنین به خانواده عزیز و شریف این سید بزرگوار که با پشتیبانی های همیشگی خود موجبات موفقیتهای بیشتر این نونهال آینده داررا فراهم نموده خصوصا مربیان عزیز و زحمت کشی که برای پیشرفت فنی واخلاقی این قهرمان از خود مایه گذاشته وخصوصا هیئت تنیس روی میز استان تهران بزرگ که این روزها سهم بسزائی در قهرمان پروری ویارگیری در تیم های مختلف ملی را از آن خود نموده صمیمانه تبریک عرض مینماییم.

    با توجه به وضعیت وروند رو به رشد و با عنایت به سیستم تکنیکی وتاکتیکی این بازیکن امیدواریم در سالهای بعد شاهد افتخار آفرینی این بازیکن قطعا آینده دار در عرصه ملی و بین المللی باشیم.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

    photo_۲۰۱۸-۰۲-۱۱_۲۲-۳۰-۲۵

    photo_۲۰۱۷-۱۲-۱۵_۱۳-۲۸-۱۸

    photo_۲۰۱۷-۱۲-۱۵_۱۳-۲۸-۱۷

    photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۲_۰۹-۱۸-۲۵

    photo_۲۰۱۷-۰۹-۲۴_۰۷-۴۲-۴۸

    photo_۲۰۱۸-۰۴-۰۵_۱۵-۵۸-۱۰

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمد امین صمدی بعنوان بازیکن برتر پینگ پنگ سال ۹۶ نونهالان ایران انتخاب شد"
    تازه ترین اخبار