امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۳:۰۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۸ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 75715
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حذف نوشاد عالمیان و ندا شهسواری/بررسی وضعیت نیما عالمیان به گزارش پایگاه تخصصی پینگ کشور،با برگزاری مرحله گروهی مسابقات کاپ آسیا ۲۰۱۸ ژاپن نوشاد عالمیان و ندا شهسواری با شکست برابر حریفان خود حذف شده اما نیما عالمیان موفق شد باتوجه به وضعیت گروهی خود صعود نماید. نوشاد عالمیان که در گروه c این رقابتها…

    Doc1

    حذف نوشاد عالمیان و ندا شهسواری/بررسی وضعیت نیما عالمیان

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ کشور،با برگزاری مرحله گروهی مسابقات کاپ آسیا ۲۰۱۸ ژاپن نوشاد عالمیان و ندا شهسواری با شکست برابر حریفان خود حذف شده اما نیما عالمیان موفق شد باتوجه به وضعیت گروهی خود صعود نماید.

    نوشاد عالمیان که در گروه c این رقابتها با بازیکنان بسیار قدرتمندی از هنک کنگ وژاپن وکره جنوبی همگروه شده بود که با قبول باخت برابر سه نماینده از کشورهای چشم بادامی در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت واز ادامه رقابتها کنار رفت.

    ندا شهسواری نیز که در گروه D  این رقابتها با بازیکنانی از کشورهای ویتنام وهند همگروه شده بود با قبول دوباخت در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت واز ادامه این رقابتها کنار رفت.

    اما وضعیت نیما عالمیان به گونه ای دیگر رقم خورد وبرخلاف دونماینده دیگر کشورمان نیما عالمیان گرچه در یک گروه به مراتب ساده تر از نوشاد قرار گرفته بود وقبلا نیز پیش بینی صعود او در پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران شده بود اما در هر صورت موفق عمل کرد وبا پیروزی برابر نمایندگان کشور تایلند وهند و عربستان ضعیف بعنوان نفر اول گروه خود به مرحله بعدی صعود کرد.

    نیما عالمیان که در زمان اردوی ۷روزه در ایران نبوده است و دارنده رنکینگ جهانی۷۹ می باشدباید به مصاف نفر اول تیم ملی چین تایپه که صاحب رنکینگ جهانی ۱۶ می باشد به میدان برود که پیروزی برابر این بازیکن کار بسیار سخت وبعیدی به نظر می رسد .هرچند نیما عالمیان در ماههای اخیر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار شده است اما نباید انتظار داشت تا بسادگی بتواند از سد نماینده چین تایپه عبور نماید.

    این دوبازیکن تاکنون دوبار با هم روبرو شده که هردوبار نیما عالمیان با قبول شکست برابر این بازیکن نتوانسته است به پیروزی دست یابد.این دوبازیکن اولین بار در مسابقات آسیایی کره جنوبی در بوسان ودر سال ۲۰۱۳ با هم روبرو شده که نیما با نتیجه ۳برصفر از این بازیکن شکست خورده است. دومین دیدار این بازیکنان در سال ۲۰۱۶ ودر پروتور  بوداپست مجارستان صورت گرفته که این دیدار نیز با نتیجه ۴بر صفر به سود نماینده چین تایپه رقم خورده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف نوشاد عالمیان و ندا شهسواری/بررسی وضعیت نیما عالمیان"
    تازه ترین اخبار