امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹:۱۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۹ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7581
    ارسال خبر چاپ خبر
  • یک پیروزی بزرگ برای فدراسیون تنیس روی میز ایران به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛سایت جهانی تنیس روی میز (ittf)  خبر اصلی خود را در باره مسابقات بین الملی گرگان اختصاص داده است. در سایت فدارسیون جهانی تنیس روی میزآمده است که: پرچم قزاقستان در مسابقات فجر برافراشته شد در خبر این سایت…

    یک پیروزی بزرگ برای فدراسیون تنیس روی میز ایران
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛سایت جهانی تنیس روی میز (ittf)  خبر اصلی خود را در باره مسابقات بین الملی گرگان اختصاص داده است.
    در سایت فدارسیون جهانی تنیس روی میزآمده است که:
    پرچم قزاقستان در مسابقات فجر برافراشته شد

    در خبر این سایت آمده است که این مسابقات با شرکت ۱۷ نفر برگزار گردید .میزبان این بازیها شهر گرگان بود که ازمناظر بسیار زیبا وامکانات خوبی برخوردار بود.
    کشورهای شرکت کننده عبارت بودند از عراق ومجارستان و قزاقستان وجمهوری چک  وایران یک میزبان قابل قبول بود.
    این مسابقات در مجموعه ورزشی امام خمینی برگزار گردید و محل اقامت بازیکنان یکی از بهترین هتلها با چشم انداز بی نظیرهمراه بود.
    این بازیها در سه  حوزه تیمی وانفرادی و دوبل برگزار گردید.
    تیم شاگاروا / یولیا گتس ( ناتالیا سلادکوف به عنوان یار ذخیره) با شکست تیم الف ایران با ترکیب شهسواری/ محجوبه عمرانی ( و عاطفه کریمی به عنوان ذخیره) مقام اول تیمی را به دست آورد.
    تیم مجارستان با ترکیب باربارا فکته/ کینگا کوفاکس (و نورا هارادتی یه عنوان ذخیره) سوم شد و ترکیب جانا گوتاتردفا / لیویا دروتروفا چهارم شدند.
    زلی شاگاروا ، مربی تیم قزاقستان که از بازی ایرانینان متعجب شده بود، گفت : ” ایرانیان واقعا قدرتمند بودند”
    با تمام شدن مسابقات تیمی قرعه کشی مسابقات انفرادی انجام شد..
    یلنا شاگاروا با برد در مسابقات انفرادی بر تعداد مدال های خود افزود. ندا شهسواری هم که تاکنون در ۵ قهرمانی جهان به عنوان نماینده ایران حاضر شده است، دوم شد و صامت و عمرانی مدال برنز گرفتند.
    ندا شهسواری به همراه محجوبه عمرانی در دوبل هم نقره گرفت و دوم شد. شاگاروا اول شد و تیم های قزاقستان و تیم ایران ب ( صامت/ کریمی) برنز گرفتند.
    ندا شهسواری گفت :”مسابقات بسیار عالی برگزار شد و من بسیار غافلگیر شدم.”
    دراین خبر آمده است که تیم ملی قزاقستان توانست مقام اول را کسب نماید و تیم ملی ایران (الف)به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

    مربی تیم قزاقستان با وجود اینکه ازقهرمانی تیم خود بسیار خوشحال به نظر می رسید گفت: تیم زنان ایران خیلی قدرتمندشده است و من فکر نمیکردم بتوانم به مقام قهرمانی دست پیدا کنم .ندا شهسواری همه ما را غافلگیر کرد.
    در این خبر آمده است  که: این مسابقات بخوبی سازمان دهی شده بود واز تلاشهای خانم پری مرندی  خانم شهربانو مصدق  تشکر فراوانی شده است.از مربی ایران بعنوان کسی که در مدال اوری ایرانیان نقش بسزایی داشته است نام برده شده است.

    مراسم اختتامیه
    اختتامیه این مسابقات در شهر زیبای گرگان که مرکز استان سرسبز گلستان می باشد  با حضور مقامات محلی برگزار  گردید.
    از این مراسم  بعنوان یک روز بیادماندنی و خوب یاد شده است.

    برای دیدن صفحه اصلی خبر اینجا کلیک کنید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیروزی بزرگ برای فدراسیون ایران (گزارش ITTF از مسابقات گرگان)"
    1. پیمان حسنی گفت:

      باسلام این مسابقات یک پیروزی بزرگ برای فدراسیون ایران نیست بلکه اگر بیشتر در آن ریز شویم می بینیم که یک مسابقات بی محتوا که اعتراض جمعی از بانوان کشور از قبیل بازیکن – مربی و داور را برانگیخت . در این مسابقات فقط یک بازیکن خوب بود که او هم در تیمی – انفرادی و دونفره قهران شد .
      جهت اطلاع سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) گزارشاتی که از کشورها انعکاس داده می شود را بروی سایت می گذارد نه چیز دیگر .


    تازه ترین اخبار