امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۷:۲۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۳۰ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر : 75822
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پیش بینی صعود به دسته اول مردان جهان

    همه چیز برای صعود به دسته اول تیمی جهان محیا شده است!

    همه چیز برای صعود به دسته اول تیمی جهان محیا شده است! تیم ملی کشورمان که در حال حاضر در بابل زادگاه عالمیانها در اردو به سر می برد تا چند روز آینده می بایست برای رقابتهای تیمی جهان به میزبانی کشور سوئد به این رقابتهای مهم اعزام گردند. مجموعه تیم فعلی بزرگسالان مردان کشورمان…

    ۲۰۱۸_WTTC_MT_CD_Draw-1

    همه چیز برای صعود به دسته اول تیمی جهان محیا شده است!

    تیم ملی کشورمان که در حال حاضر در بابل زادگاه عالمیانها در اردو به سر می برد تا چند روز آینده می بایست برای رقابتهای تیمی جهان به میزبانی کشور سوئد به این رقابتهای مهم اعزام گردند.

    مجموعه تیم فعلی بزرگسالان مردان کشورمان چه از لحاظ تکنیکی و چه از لحاظ تاکتیکی حاصل تلاش بی وقفه چهار دوره فدراسیون قبل از دوران مهندس شهنازی (کشف استعداد برادران عالمیان و افشین نوروزی دربرگزاری اردوهای شبانه روزی واعزامهای متعدد بین المللی ) وفدراسیون دوران محمد زارع پور (تمرکز وتوجه پنج ساله به این بازیکنان خصوصا برادران عالمیان در اعزامهای برون مرزی و بین المللی ) ودوران سرپرستی احمد سعادتمند (در اعزام های برون مرزی وبرگزاری اردوها برای این بازیکنان) وفدراسیون حاکم فعلی طی حدود دوسال ونیم تمرکز وتوجه در اعزامهای برون مرزی وبرنامه ریزی بوده است.

    ترکیب تیم فعلی ملی بزرگسالان کشورمان را تاکنون مربیان متعدد ومختلفی با توانمندیهای مختلف قوی و متوسط و ضعیف در رقابتهای بسیار فراوانی وطی سالهای سال همراهی کرده واینک این نوجوانان وجوانان دیروز وقهرمانان امروز مبدل به مردانی شده اند که به اعتقاد کارشناسان در نهایت اوج بالندگی ونتیجه گیری می باشند.

    بدون در نظر گرفتن کاستی ها واشکالاتی که ممکن است طبیعتا به هر دوره از فدراسیون ها وارد باشد اما در نهایت آنچه مسلم است در این ادوار بیش از دیگران به برادران عالمیان وافشین نوروزی ضمن مستعد بودن این بازیکنان توجه و تمرکز وسرمایه گذاری گردیده تا بعد از سالها تلاش و پشت کار وحضور در رقابتهای قاره ای وبین المللی وجهانی به این حد از بلوغ تکنیکی وتاکتیکی رسیده باشند که با جرات اعلام نماییم که ترکیب این تیم با توجه به پیشینه ذکر شده تحت بدترین شرایط انشاالله با همیاری وهمدلی بیش از پیش می بایست به دسته اول تیمی جهان صعود نماید وغیر از این متصور نمی باشد.

    با نیم نگاهی به قرعه خوبی که سهم تیم ملی مردان کشورمان شده است وبا عنایت به آنچه در این باره عنوان گردید ساده ترین نتیجه گیری صعود به دسته یک تیمی مردان جهان می باشد لذا بهترین توصیه ای که به ذهن می رسد این است که دنبال اما واگر وهیچگونه بهانه ای نباشیم تا به امید خدا وزحمت تمام دست اندرکاران مخلص به این مهم دست یابیم.

    لازم است در اینجا اعلام نمایم که به مربیان تیم ملی جناب آقای میعاد مکیف وجمیل لطف الله نسبی اطمینان کافی و لازم وجود دارد.

    اما در ارتباط با وضعیت تیمهای ملی بانوان مسائل و مواردی مد نظر می باشد که انشاالله در وقت مقتضی به آن پرداخته خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "همه چیز برای صعود به دسته اول تیمی جهان محیا شده است!"
    تازه ترین اخبار