امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۱:۰۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر : 75866
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمانی پینگ پنگ جهان2018/سوئد

    پیروزی ایران برابر اوکراین قطعی است

    (همه چیز برای صعود تاریخی به دسته اول تیمی جهان فراهم است)   پیروزی تنیس روی میز مردان کشورمان برابر اوکراین قطعی است وپینگ پنگ ایران به دسته برتر صعود خواهد کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،باپیروزی آسان تنیس روی میز مردان کشورمان برابر هلند ملی پوشان کشورمان باید به مصاف تیم اوکراین…

    ۲۰۱۸_WTTC_MT_CD_Draw-1

    (همه چیز برای صعود تاریخی به دسته اول تیمی جهان فراهم است)

     

    پیروزی تنیس روی میز مردان کشورمان برابر اوکراین قطعی است وپینگ پنگ ایران به دسته برتر صعود خواهد کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،باپیروزی آسان تنیس روی میز مردان کشورمان برابر هلند ملی پوشان کشورمان باید به مصاف تیم اوکراین بروند.

    تیم تنیس روی میز مردان کشورمان در جایگاه تیمی ۲۵ وتیم اوکراین در جایگاه نه چندان قابل قبول ۳۴ جهان قرار دارد.

    هرچند از لحاظ رنکینگی تیمی وضعیت اوکراین زیاد قدرتمندانه به نظر نمی رسد اما در بخش رنکینگ انفرادی به نظر می رسد که وضعیت بهتری نسبت به ملی پوشان کشورمان دارد یعنی دقیقا چیزی همانند وضعیت تیم قزاقستان!

    نفر اول تیم اوکراین در جایگاه ۳۴ جهان ونفر اول تیم ملی کشورمان در جایگاه ۷۲ می باشند اما نوشاد عالمیان نشان داده که غیر قابل پیش بینی است وبادارا بودن سرویسهای کشنده و بکهند در سطح عالی وتجربه قابل قبول از پس این بازیکن برآید.

    به نظر می رسد که اگر نیما عالمیان دارنده رنکینگ جهانی ۷۹ بتواند از پس نفر دوم این تیم که درجایگاه ۱۸۴ می باشد برآید تیم ملی کشورمان صاحب پیروزی تاریخی شود.

    افشین نوروزی دارنده رنکینگ جهانی ۲۷۷ باید با کوله باری از تجریه و میدان دیدگی فردا روز بسیار حساسی را پیش روی خواهد داشت زیرا پیروزی این بازیکن برابر نماینده اوکراین علاوه بر اینکه نقش مهمی برای پیروزی براوکراین دارد از لحاظ روحی فشار وبار روانی این دیدار پرهیجان را از برادران عالمیان برخواهد داشت.

    نکته مهمی که باید به آن پرداخته شود این است که وضعیت تیم ملی اوکراین تقریبا مشابه وضعیت تیم ملی قزاقستان است وسرمربی تیم ملی کشورمان با تجربه کافی از روبرو شدن با قزاقها به روحیه ای مضاعف  به مصاف اوکراین خواهد رفت.

    به امید پیروزی بر اوکراین و صعود تیم ملی مردان کشورمان به دسته اول تیمی جهان.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیروزی ایران برابر اوکراین قطعی است"
    تازه ترین اخبار