امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۶:۵۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر : 75885
    ارسال خبر چاپ خبر
  • صعود تاریخی تنیس روی میز مردان ایران به دسته اول جهانی

    پیام تبریک مدیر سایت به رئیس فدراسیون تنیس روی میز

    (بسمه تعالی) جناب آقای علیقارداشی ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران صعود تاریخی و شعف آور تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به دسته اول تیمی مردان جهان را به جنابعالی وتمام عوامل و دست اندرکاران وزحمتکشان این رشته صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم. همانگونه که مستحضرید وخوشبختانه در گفته ها…

    (بسمه تعالی)

    جناب آقای علیقارداشی

    ریاست محترم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران

    صعود تاریخی و شعف آور تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به دسته اول تیمی مردان جهان را به جنابعالی وتمام عوامل و دست اندرکاران وزحمتکشان این رشته صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

    همانگونه که مستحضرید وخوشبختانه در گفته ها و مصاحبه هایتان به آن اشاره کرده اید ،کشف واستعداد ورویش و رشد بازیکنان ملی حاضر در تیم تنیس روی میز مردان کشورمان در دوران مهندس شهنازی آغاز وبا برنامه ریزی و تمرکز بر روی نخبگان کم سن وسال دیروز و افتخارآفرینان امروز در دوران محمد زارع پور واحمد سعادتمند ادامه یافت و در دوران مدیریت جنابعالی ختم به پیروزی ماندگار و افتخار آفرینی گردید.

    واقعیت این است که تنیس روی میز ایران باید برای تثبیت در جهانی شدن راه بسیار دشوار و پرفراز و نشیبی را همراه با برنامه ریزی دقیق وکارشناسانه طی نماید .

    برکسی پوشیده نیست که صعود تنیس روی میز ایران به دسته اول تیمی جهان بسادگی بدست نیامده وحاصل تلاش بیش از دودهه سرمایه گذاری وبرنامه ریزی و حضور در میادین بین المللی وقاره ای و جهانی وصرف میلیاردها تومان در این زمینه بوده است .

    حفظ و ماندگاری در دسته اول جهانی برنامه جامع تر وکارشناسانه تر وکلانی را می طلبد که بی شک باید از الان باید دست به کار گردید.

    موفق وپیروز باد تنیس روی میز ایران.

    مدیر سایت:سیدمنصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک مدیر سایت به رئیس فدراسیون تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار