امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۱:۲۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۲ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 75908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از صعود تاریخی تنیس روی میز ایران به دسته برتر تیمهای جهان اینک با نیم نگاهی به وضعیت مربیگری جهانی در این رشته بوضوع وعلیرغم برخی اختلاف نظرها وسلایق گوناگون واقعیت آمارها وارقام نشان دهنده ثبت یک رکورد قابل قبول در این حوزه حساس واثر گذار می باشند. واقعیت مسلم این است که در…

    ttraket

    بعد از صعود تاریخی تنیس روی میز ایران به دسته برتر تیمهای جهان اینک با نیم نگاهی به وضعیت مربیگری جهانی در این رشته بوضوع وعلیرغم برخی اختلاف نظرها وسلایق گوناگون واقعیت آمارها وارقام نشان دهنده ثبت یک رکورد قابل قبول در این حوزه حساس واثر گذار می باشند.

    واقعیت مسلم این است که در حال حاضر ودر یک مدت سه ونیم ساله خصوصا در دوران حاکمیت فدراسیون قارداشی مربیانی که موفق به حضور وگذراندن دوره مدرک مربیگری بین المللی شده اند به بیش از ۳۵۰ نفر می رسد که این اتفاق خوشایند به خودی خود یک رکورد قابل قبول محسوب می شود.

    برنامه ریزی و برگزاری دامنه دار کلاسهای مربیگری بین المللی تنیس روی میز گرچه ممکن است به دلیل تمرکزدر تهران برای فدراسیون تنیس روی میز درآمد زا بوده باشد اما واقعیت این است که برای جامعه تنیس روی میز ایران نیز فواید و منافع فراوانی را به همراه داشته است که کمترین آن کسب یک مدرک بین المللی معتبر وثبت در فدراسیون جهانی این رشته می باشد که قطعا بر روی دریافتی بسیاری از مربیان زحمت کش این رشته اثرگذار بوده است.

    امروزه با رجوع هر کاربری به وب سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز که پرعضوترین فدراسیون ورزشی جهان ودارای یک اعتبار خاص می باشد بصورت کاملا برجسته وچشم گیرتعداد فراوانی مربی بین المللی از کشورعزیزمان ایران ملاحظه می گردد که در سطوح بین الملی نیز نقشی ماندگار و اثر گذار را تداعی می نماید.

    تا تاریخ ۲خرداد ۹۷ نام ۳۳۹ ایرانی بعنوان مربی ومدرس ملی و بین المللی ثبت وضبط گردیده که هر لحظه برتعداد آن افزوده شده وخواهد شد.

    تنیس روی میز ایران در طی سه سال گذشته به جهت یکسان سازی مدارک ومدارج بین المللی مربیگری در ایران هم طبق سیاست فدراسیون جهانی این رشته گامهای قابل قبول وبلندی را برداشته است واینک این مربیان عزیز هستند که می بایست علاوه بر قدرشناسی به بازیکن سازی و آموزش در این رشته بصورت مضاعف وعلمی همت گمارده ودر قبال این رشته ومدارک کسب شده ادای دین نمایند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیس روی میز ایران ویک رکورد قابل قبول در مربیگری جهانی"
    تازه ترین اخبار