امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۲:۳۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر : 75922
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بااعلام رده بندی تیمهای مردان و زنان جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) تیمهای مردان وزنان کشورمان با سقوط مواجه شده اند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بااعلام رده بندی تیمی مردان وزنان جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز مربوط به خرداد۹۷ وبا توجه به نقش مستقیم رده بندی انفرادی…

    ranking team

    بااعلام رده بندی تیمهای مردان و زنان جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) تیمهای مردان وزنان کشورمان با سقوط مواجه شده اند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بااعلام رده بندی تیمی مردان وزنان جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز مربوط به خرداد۹۷ وبا توجه به نقش مستقیم رده بندی انفرادی مردان کشورمان با ۲پله وزنان کشورمان با یک پله سقوط مواجه شده اند.

    علیرغم حضور بیشتر ومحسوس مردان در مسابقات برون مرزی تیم ملی مردان کشورمان با دوپله سقوط از رده ۲۵ جهان به جایگاه ۲۷ جهان (هم طراز تیمهای اسپانیا وشیلی)قرار گرفته است.

    تیم ملی بانوان کشورمان در این رده بندی با یک پله سقوط از رده ۴۹ به عدد رند ۵۰ رسیده است.

    در این صورت بخوبی مشخص می شود که رنکینگ انفرادی بازیکنان کشورها ارتباط مستقیم با وضعیت تیمی آن کشور دارد لذا حتی در صورت بی اهمیت جلو دادن گاه و بیگاه ؛این رده بندی از اهمیت استراتژیک برخورداراست.

    در هر صورت باید فکری به حال این وضعیت نمود در غیر اینصورت علیرغم هزینه کرد وحتی حضور در رقابتهای برون مرزی باید همچنان شاهد وضعیت مشابه باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رنکینگ تیمی پینگ پنگ جهان: سقوط مردان وزنان ایران"
    تازه ترین اخبار