امروز: یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۸
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر : 75968
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فرنازاسکندری از خوزستان نائب قهرمان پینگ پنگ نوجوانان کشور شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فرناز اسکندری تنها نماینده موفق تنیس روی میز خوزستان موفق شد با اختلاف یک گیم ودر نهایت شایستگی بعنوان نائب قهرمان رقابتهای نوجوانان کشور انتخاب گردد. فرناز اسکندری بعد از یک دوره موفق که منجر به دو سفر…

    فرنازاسکندری از خوزستان نائب قهرمان پینگ پنگ نوجوانان کشور شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،فرناز اسکندری تنها نماینده موفق تنیس روی میز خوزستان موفق شد با اختلاف یک گیم ودر نهایت شایستگی بعنوان نائب قهرمان رقابتهای نوجوانان کشور انتخاب گردد.

    فرناز اسکندری بعد از یک دوره موفق که منجر به دو سفر خارجی در میادین بین المللی گردید به مدت یک سال نتوانست به آنچه که شایسته آن بود دست یابد اما بار دیگر تمرینات مستمر  وحرفه ای خود را زیر نظر سید منصور علوی از سرگرفته است.

    گفتنی است این دختر قهرمان برای حضور در تمرینات مسیر طولانی حدود ۲۰۰ کیلومتری از رامهرمز تا ماهشهر را پشت سرگذاشته تا توانسته است با تحمل سختی ها بار دیگر به جایگاه اصلی خود بازگردد.

    این نائب قهرمانی را به فرناز اسکندری و خصوصا خانواده دلسوزش که بی وقفه این بازیکن را حمایت میکنند وهمچنین جامعه تنیس روی میز خوزستان تبریک عرض مینمایم .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرنازاسکندری از خوزستان نائب قهرمان پینگ پنگ نوجوانان کشور شد"
    1. الهه حسنوند گفت:

      تبریک به فرناز عزیز و خسته نباشید به مربی بزرگوارشون اقای علوی


    تازه ترین اخبار