امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۹ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر : 76064
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کشورهای حاضر در رقابتهای جوانان جهان در استرالیا قهرمانی تیمی جوانان جهان در استرالیا/ تلاش هشت ساله در حال نتیجه گیری رقابتهای تیمی جوانان جهان با حضور ۱۶ تیم از منتخبین تنیس روی میز جهانی وبا حضور تیم ملی جوانان کشورمان که حاصل تلاش هشت ساله تنیس روی میز ایران می باشند با سرمربیگری میعاد…

    untitled

    کشورهای حاضر در رقابتهای جوانان جهان در استرالیا

    ۴

    قهرمانی تیمی جوانان جهان در استرالیا/ تلاش هشت ساله در حال نتیجه گیری

    رقابتهای تیمی جوانان جهان با حضور ۱۶ تیم از منتخبین تنیس روی میز جهانی وبا حضور تیم ملی جوانان کشورمان که حاصل تلاش هشت ساله تنیس روی میز ایران می باشند با سرمربیگری میعاد میکف مربی ارزنده و برجسته کشورمان در استرالیا برگزار خواهد شد.متاسفانه با مدیریت فدراسیون حاکم دختران جوان کشورمان مجوز حضور در این رقابتها را بدست نیاورده اند.

    تیم ملی جوانان کشورمان در گروه ۳ این رقابتها با تیمهای روسیه و نیوزیلند هم گروه شده است. در سید بندی این رقابتها تیم ملی روسیه در جایگاه ۷ و تیم ملی کشورمان در جایگاه ۱۰ و تیم ضعیف نیوزیلند در رتبه آخر یعنی سید ۱۶ این رقابتها قرار گرفته است.
    با توجه به قوانین این رقابتها تیم های اول و دوم هر گروه به نیمه نهایی صعود کرده که تیم ملی کشورمان با توجه به قرعه بسیارمناسب شانس بسیار بالائی برای صعود به دور بعدی مسابقات را دارا می باشد.

    با در نظر گرفتن رنکینگ جهانی نفر به نفر نمایندگان کشورمان و تیم روسیه که تنها رقیب ما در گروه ۳ محسوب می شود ملی پوشان کشورمان توانایی پیروزی ۳برصفر را برابر این تیم دارند که یقینا باتوجه به حضور مربی کاردان کشورمان میعاد میکف در کنار این تیم این نتیجه رقم خواهد خورد واز الان تیم ملی جوانان کشورمان را باید در جمع هشت تیم برتر تلقی نماییم.

     یادآوری میگردد که دوران قهرمانی وآغاز تمامی بازیکنان تیم ملی جوانان کشورمان در دوران فدراسیون محمد زارع پور بوده است .

    سید بندی تیمی جوانان جهان در استرالیا:

    sid

    جدول گروهی مسابقات:

    gruops

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی تیمی جوانان جهان در استرالیا/ تلاش هشت ساله در حال نتیجه گیری"
    1. maxeffect.ir گفت:

      سلام تشکر
      امیدوارم هم وطن های ما همیشه قهرمان و سرافزاز باشن


    تازه ترین اخبار