امروز: شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ | ۰۶:۴۱:۴۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۲ام, ۱۳۹۷
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر : 76103
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قبل از پرداختن به اصل ماجرای امین احمدیان جوان ملی پوش آینده دار تنیس روی میز کشورمان لازم است از حساسیت مسئولان فدراسیون در ارتباط با مشکل پیش آمده خصوصا با توجه به اینکه این تیک عصبی در پخش زنده تلویزیونی اتفاق افتاده تشکر لازم را داشته باشم زیرا همه ما با تمام دیدگاههای موافق…

    قبل از پرداختن به اصل ماجرای امین احمدیان جوان ملی پوش آینده دار تنیس روی میز کشورمان لازم است از حساسیت مسئولان فدراسیون در ارتباط با مشکل پیش آمده خصوصا با توجه به اینکه این تیک عصبی در پخش زنده تلویزیونی اتفاق افتاده تشکر لازم را داشته باشم زیرا همه ما با تمام دیدگاههای موافق ومخالف حداقل بر روی اخلاقیات در کنار قهرمانی تقریبا همفکر وهم رای هستیم.
    اما با توجه به در نظر گرفتن منافع ملی کشور عزیزمان ملاحضاتی به نظر می رسد که صرفا طی یک مبحث فراجناحی و دلسوزانه سعی در پرداختن و در نهایت بازکردن هرچه بیشتر موضوع به قصد تعدیل در تصمیم نهایی به آن خواهیم پرداخت.

    امین احمدیان و در مجموع تمام خانواده تنیس روی میز ایران باید به اهمیت پخش مستقیم رقابتهای تنیس روی میز از طریق تلویزیون قرار گرفته ودرک کنند که اگر امروز مسابقات تنیس روی میز بصورت مستقیم وزنده از طریق سیمای جمهوری اسلامی پخش میگردد این امر بسادگی بدست نیامده و برای این مهم خون دلها و صرف وقتها وهزینه ها انجام گرفته است که هم در بخش توسعه وهم در حوزه اقتصادی در نهایت به نفع جامعه تنیس روی میز کشور محسوب می گردد که لطمه زدن و خدشه دار کردن آن به هر نحو ممکن از طرف وطریق هرشخص ویا گروهی از اساس مردود تلقی میگردد.
    واما بعد:
    آیا بهتر نبود بلافاصله بعد از اینکه امین احمدیان تحت فشار کاملا مشخص روانی مبادرت به زدن راکت خود به زمین نماید و قبل از اینکه بصورت کاملا شتاب زده وشاید با عصبانیت بدون اینکه قانونا محاکمه گردد این بازیکن را که دیگر متعلق به خود نبوده و با عنایت به صرف هزینه هایی که برای او شده یک پتانسیل ملی محسوب می شود اول به کمیته انضباطی برده بعد از تصمیم این کمیته با این بازیکن برخورد می گردید؟

    همه ما بخوبی با خبر هستیم که امین احمدیان برای تنیس روی میز کشور که با خلاء بازیکن همراه شده یک رویش قابل قبول محسوب میگرددو طبق گفته های صادقانه این بازیکن که فشار عصبی را دلیل این اتفاق دانسته و تمام این فشارهای روانی بدلیل انتخاب شدن در تیم ملی بوده وبرای منافع ملی و افتخار آفرینی برای تنیس روی میز کشور بوده است.

    اگر بخواهیم بصورت رحمانی به این اتفاق نگاه کنیم با توجه به سن و سال این بازیکن و همچنین با توجه به نیاز ترکیب تیم ملی واحتمالا نظر مثبت مربیان محترم تیم ملی جوانان وبزرگسالان جناب مکیف و لطف الله نسبی واز همه مهمتر همزمانی این اتفاق تلخ اما قابل گذشت در بهمن ماه که در این ماه حتی مجرمان بصورت مشخص با عفو ورحمت جمهوری اسلامی مواجه می شوند وخصوصا اینکه این بازیکن بعنوان نفر اول رده بندی جوانان کشورمان در جایگاه ۵ جهان قرار دارد پیشنهاد میگردد که در باره عدم اعزام این بازیکن به تورهای جهانی با توجه به اینکه پشیمانی خودرا بصورت مشخص عنوان کرده بصورت جدی تجدید نظر گردد وبطور مثال این بازیکن جریمه نقدی ویا …..شود.

    باید همانگونه که با خدشه دار کردن اخلاقیات ورزشی برخورد میگردد به همان اندازه به جوانی و کم تجربگی این آینده داران کشور نیم نگاه منعطف و رحمانی داشت تا به لطف الهی دیگر شاهد چنین اتفاقات غیر قابل قبول اما قابل گذشت نباشیم.

    باید بگونه ای مدیریت کنیم که بی قواره برخی افراد را بزرگ ننماییم واز طرفی باید ظرفیت گذشت بخاطر منافع ملی را نیز داشته باشیم.

    در خاتمه از مسئولان فدراسیون انتظار داریم تا بتوجه به آنچه گفته شد در ارتباط با این بازیکن که یک اشتباه عصبی را مرتکب گردیده بصورت مجدانه انعطاف پذیری و تجدید نظر فرمایند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بخاطر منافع ملی ویوم الله ۲۲بهمن احمدیان را دریابیم!"
    تازه ترین اخبار