امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۸:۲۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۳ام, ۱۴۰۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر : 76401
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     حضور تنیس روی میز ایران در رقابتهای آسیائی قطر علاوه بر افتخار آفرینی در حوزه فنی ،دارای ابعاد بسیار پر بار و ذی قیمتی در بخش قاره ای و بین المللی بود که بدون شک گستره ونتایج ملموس این موفقیتها هرگز توسط هیچ شخص و جریانی نمیتواند تحت شعاع قرار گرفته واز ابعاد…

     

     

    حضور تنیس روی میز ایران در رقابتهای آسیائی قطر علاوه بر افتخار آفرینی در حوزه فنی ،دارای ابعاد بسیار پر بار و ذی قیمتی در بخش قاره ای و بین المللی بود که بدون شک گستره ونتایج ملموس این موفقیتها هرگز توسط هیچ شخص و جریانی نمیتواند تحت شعاع قرار گرفته واز ابعاد پربار آن کاسته گردد.

    *عضویت مهرداد علیقارداشی در هیئت مدیره فدراسیون جهانی تنیس روی میز

    بدون شک عضویت مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در هیئت مدیره فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) به نمایندگی از کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا(ATTU)وحضور در جایگاه (BOD) یک موفقیت بین المللی و برجسته برای تنیس روی میز و حتی ورزش کشور تلقی میگردد که قطعا با ارتباطات قوی و رایزنی های بین المللی وتعامل و تبادل مدیریتی و علمی بدست می آید.
    اکنون مهرداد علیقارداشی علاوه بر اینکه رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران محسوب می شود ؛به نمایندگی از کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا که قطب این رشته محسوب می شود عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیز بوده که از این منظر یک اتفاق مبارک برای تنیس روی میز ایران ومجموعه ورزش کشور محسوب می شود.
    حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران در هیئت مدیره فدراسیون جهانی قطعا به سود منافع ملی جمهوری اسلامی خواهد بود چرا که در این بخش تمام پیشنهادات کشورها مورد بررسی و شور قرار گرفته و در نهایت ودر صورت نیاز منجر به ارائه آن به مجمع عمومی خواهد شد که در این صورت قطعا پیشنهادات تنیس روی میز ایران با قدرت و نفوذ بیشتری مورد توجه قرار گرفته و یا مصوب خواهد شد.

     

    *احراز مسئولیت مهم مهندس افشین بدیعی به دبیر کلی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا

    کسب دبیر کلی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا توسط مهندس افشین بدیعی که در طی سالیان طولانی در سایر مسئولیت های بین المللی و قاره ای سابقه ی درخشانی داشته یک افتخار بزرگ وغیر قابل انکار برای تنیس روی میز ایران محسوب می شود.
    اگر امروز افشین بدیعی در مسئولیت دبیر کلی کنفدراسیون قاره کهن قرار گرفته ،نتیجه سالها تلاش و فعالیت و پیگیری و حضور و تجریه متمادی مهندس بدیعی در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا وارتباطات مورد قبول بین المللی بوده که البته نباید از حمایت رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در این بخش نیز غافل شویم.
    بدیعی تاکنون در مسئولیتهای مختلف چه در فدراسیون جهانی تنیس روی میز و چه در کنفدراسیون تنی روی میز آسیا منشاء و عامل موفق و برجسته ای در حمایت از نخبگان و قهرمانان وملی پوشان کشورمان هم در بخش ملی و هم در حوزه قاره ای و هم جهانی بوده است که یقینا در جایگاه دبیرکلی که از قدرت مانور بالاتری نسبت به قبل برخوردار خواهد بود این حمایت ها بیشتر و گسترده تر از قبل برای تنیس روی میز کشورمان ادامه خواهد یافت.
    *کسب مقام پنجمی تیمی تنیس روی میز مردان ایران در قاره آسیا برای اولین بار در تاریخ
    تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان که سکان داری آن را مهندس جمیل لطف الله نسبی برعهده دارد در مسابقات تیمی قاره آسیا که به میزبانی قطر برگزار گردید موفق شد برای اولین بار در تاریخ این رشته در جایگاه پنجم تیمی قاره ابرقدرت آسیا قرار بگیرد.
    پنچی تیمی در قاره آسیا در شرایطی رقم خورد که تیم ملی بزرگسالان کشورمان در یک بازی حساس رو در روی تیم ملی هنک کنگ قرار گرفت وموفق به برتری بر این تیم مدعی و پرقدرت شد.
    اهمیت این پیروزی علاوه بر اینکه ایران را برای اولین بار در جایگاه پنجمی قاره آسیا قرار داد این بود که تیم ملی کشورمان که در جایگاه ۲۸ تیمی جهان قرار دارد تیمی را شکست داده بود که در جایگاه ۱۲ رده بندی تیمی جهانی قرار گرفته است.

    کسب مقام پنجمی تیمی در این بخش میتواند مسابقات آتی تنیس روی میز مردان کشورمان را با سید بندی و یا قرعه کشی قابل قبولی روبرو سازد .
    گفتنی است در کارنامه تیم ملی بزرگسالان کشورمان در دوره سکان داری مهندس جمیل لطف الله نسبی افتخارات تاریخی بزرگی به ثبت رسیده که بخشی از این افتخارات که برای اولین بار در تاریخ این رشته به ثبت رسیده به شرح زیر است:
    ۱-قهرمانی مطلق در کشورهای اسلامی ۲-کسب سکوی انفرادی قاره کهن بعد از بیش از نیم قرن وبرای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی۳-قهرمانی و حضور در دسته اول تیمهای جهان۴-کسب دو سهمیه در بخش مردان برای حضور در رقابتهای المپیک۵- کسب مقام پنجم تیمی در آسیا برای اولین بار در تاریخ این رشته

    *کسب مقام نهم تیمی بانوان کشورمان در قاره آسیا برای اولین بار

    تیم ملی بانوان بزرگسالان کشورمان که عمدتا از لحاظ سنی جوان محسوب می شوند برای اولین باردر تاریخ این رشته موفق شد در جایگاه نهم تیمی قاره قدرتمند آسیا قرار گیرد.
    کسب مقام نهم تیمی در قاره کهن نشان دهنده رشد وحرکت رو به جلوی بانوان کشورمان دراین حوزه می باشد که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

    در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا ایران تنها کشور در میان ۴۵ کشور بود که سه داور و یک کمک سرداور داشت. اینها هم موفقیت‌هایی هستند که قطعا نباید نادیده گرفته شوند.
    از این پس تنیس روی میز ایران با نفوذ و برجستگی بیشتری در بخش قاره ای و بین المللی قدم خواهد برداشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بررسی ابعاد پربار حضور در قطر برای تنیس روی میز ایران"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار