امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۸:۱۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۶ام, ۱۴۰۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر : 76462
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ((زهرا انصاریان)) بعنوان ورزشکار نمونه واخلاق مدار پاراتنیس روی میز کشور انتخاب شد. زهرا انصاریان شیردختر شایسته وملی پوش ارزنده پاراتنیس روی میز کشور که در کارنامه درخشان خود افتخارات فراوانی را برای پاراتنیس روی ایران به ارمغان آورده که آخرین آن مدال طلای رقابتهای انفرادی پارآسیائی در سال ۲۰۱۷ در کشور امارات…

     

     

    ((زهرا انصاریان)) بعنوان ورزشکار نمونه واخلاق مدار پاراتنیس روی میز کشور انتخاب شد.

    زهرا انصاریان شیردختر شایسته وملی پوش ارزنده پاراتنیس روی میز کشور که در کارنامه درخشان خود افتخارات فراوانی را برای پاراتنیس روی ایران به ارمغان آورده که آخرین آن مدال طلای رقابتهای انفرادی پارآسیائی در سال ۲۰۱۷ در کشور امارات بوده است.

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ ایران این ورزشکار نمونه و بی بدیل را بعنوان قهرمان ماندگار پاراتنیس روی میز ایران در سال ۱۴۰۰ معرفی می نماید.
    متاسفانه ودر عین ناباوری بدلیل محدودیت های کرونایی که جهان را در نوردیده وباتوجه به نظر تخصصی فدراسیون پزشکی ایران؛ این قهرمان پرافتخار ارزنده کشورمان که قرار بود روز یکشنبه۷آذر۱۴۰۰ به همراه کاروان ایران به مسابقات پاراآسیائی بحرین اعزام شود وپس از پیگیری های فراوان مسئولان امر از این سفر باز خواهد ماند.

    علیرغم اینکه این بازیکن محجوب و با اخلاق متوجه عدم اعزام خود در دو روز مانده به اعزام گردیده با توجه به خصلت پهلوانی و در نهایت بزرگی وانسانیت برای کمک به تیم ملی پاراتنیس روی میز دختران جوان کشورمان شتافت تا برگ زرین و به یادماندنی در تاریخ این رشته جذاب به ثبت برسد.

    واما سخنی با زهرا انصاریان گرامی:

    خانم انصاریان : امروز تمام تنیس روی میز وپاراتنیس روی میز کشور به وجود نازنین و ارزشمند شما به خود می بالد و از داشتن قهرمان نمونه و بی نظیری همچون شما مباهات میکند.

    خوشا بحال شما ومرحبا برخانواده بزرگوار ومقدسی که شیر دختر نمونه و بی بدیلی همچون تو را تقدیم وتحویل کشور و جامعه ورزشی ایران داده است.

    زهرا خانم گرامی :امروز علاوه بر تیم ملی بانوان پاراتنیس روی میز تیم ملی پاراتنیس روی میز پسران نیز تحت شعاع عملکرد ارزشمند شما قرار گرفته و همگی همچون باران اشک شوق ریختند.

    بدون شک همه ما به داشتن قهرمان نمونه ای همچون شما در این رشته افتخار کرده وشما را هرگز تنها نخواهیم گذاشت.

    مدیر سایت:سید منصو علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "((زهرا انصاریان)) ورزشکار نمونه واخلاق مدار پاراتنیس روی میز کشور شد"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار