امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7656
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     درحالی که  چند هفته از انتخاب آقای مهندس شهنازی به ریاست کمیته المپیک وپاراالمپیک میگذرد وباتوجه باینکه ایشان حدود پانزده سال رئیس ومدیر فدراسیون تنیس روی میز ایران بوده است کماکان سایت ومسئولین فدراسیون از انتشار خبری در این مورد امتناع می ورزند. متاسفانه این سکوت بی معنا درعدم انعکاس اطلاع رسانی بی…

     

     

    درحالی که  چند هفته از انتخاب آقای مهندس شهنازی به ریاست کمیته المپیک وپاراالمپیک میگذرد وباتوجه باینکه ایشان حدود پانزده سال رئیس ومدیر فدراسیون تنیس روی میز ایران بوده است کماکان سایت ومسئولین فدراسیون از انتشار خبری در این مورد امتناع می ورزند.
    متاسفانه این سکوت بی معنا درعدم انعکاس اطلاع رسانی بی طرفانه وشفاف تمام ارکان فدراسیون وحتی دوستانی را که این سیستم مشغول به کار هستند زیر سوال برده است.
    یادآوری میگردد که در ماه گذشته آقای شهنازی از طرف کنفدراسیون آسیا به عضویت هیئت ژوری مسابقات المپیک برگزیده شد  وانعکاس این خبر فراملی درتمامی خبرگزاریها و سایتهای داخلی و بین المللی با سرو صدای زیادی هماره بود اما متاسفانه باز هم سایت فدراسیون کمترین اخباری در این باره منعکس ننمود.
    درحال حاضر سایت جهانی تنیس روی میز در یک تحلیل این انتخاب را بسیار شایسته و بجا تلقی نموده است وگویا به نیابت از فدراسیون تنیس روی میز ایران خوشحالی خود را اظهار کرده است.
    اگر مسئولین وخصوصا سایت فدراسیون تنیس روی میز که متعلق به تمام خانواده تنیس روی میز می باشد به این روند یکجانبه وخارج شدن از اصل بی طرفی ادامه دهد همانند بسیاری دیگر از ارکان آن زیرسوال خواهد رفت وبصورت طبیعی مقبولیت ووجهه خود را بیشتر از قبل از دست خواهد داد.
    هرچند که خوشبختانه با ایجاد سایتهای متنوع وروزآمد انحصار اطلاع رسانی یک سویه شکسته شده وبا کمال افتخار باید باطلاع برسانم که گاها سایت فدراسیون اخبار پایگاه تخصصی را بدون ذکر منبع به نام خود ثبت مینماید.
    باید به این امر تمکین نماییم که پذیرش حق برای یک عده شیرین و برای عده دیگری ممکن است تلخ باشد.اما درآنجایی که سخن از انتخاب یک ایرانی در مناصب ملی یا فراملی است باید حتی علی رغم میل باطنی  به حق وحقیقت تمکین نمود.
    این درحالی است  که دوستان عزیز در فدراسیون بصورت انفرادی با آقای شهنازی تماس گرفته وبصورت انفرادی  به ایشان تبریک میگویند.!!!
    اینجانب به عنوان یک دوست وبنا به فطرت ذاتی  پایگاه تخصصی فقط بحسب وظیفه برخی نکات را گوشزد مینمایم.
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ادامه سکوت معنا دار سایت فدراسیون در باره شهنازی"
    تازه ترین اخبار