امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۷:۳۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۱۵ام, ۱۴۰۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر : 76573
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       قدرت نمائی پرمدال ملی پوشان پاراتنیس روی میز ایران در قاره آسیا ((یک طلا و سه نقره و یک برنز )) با پایان یافتن مسابقات پاراآسیائی جوانان که به میزبانی کشوربحرین برگزار می شود ملی پوشان پاراتنیس روی میز کشورمان با قدرت نمائی مثال زدنی صاحب سه مدال رنگارنگ در قاره بزرگ…

     

     

     

    قدرت نمائی پرمدال ملی پوشان پاراتنیس روی میز ایران در قاره آسیا
    ((یک طلا و سه نقره و یک برنز ))

    با پایان یافتن مسابقات پاراآسیائی جوانان که به میزبانی کشوربحرین برگزار می شود ملی پوشان پاراتنیس روی میز کشورمان با قدرت نمائی مثال زدنی صاحب سه مدال رنگارنگ در قاره بزرگ آسیا شدند.

    امروز قطب پینگ پنگ جهان یعنی قاره آسیا مقهور هنرنمائی و افتخارآفرینی ملی پوشان پاراتنیس روی میز وبه قولی خانواده تنیس روی میز ایران بود.
    چهار اردوی با برنامه و همکاری بی نقص به همراه یک پشتیبانی بسیار قوی واز همه مهمتر یک دلی و یک رنگی تمام همکاران فدراسیون تنیس روی میز در این حوزه نتیجه ای قابل تقدیر را به همراه داشت که این موفقیتها تقدیم همه ملت ارزشمند ایران باد.

    درفینال کلاس ۸ سید امیر حسین حسینی پور برابر سلطان از فیلیپین قرار گرفت ودر یک بازی هیجانی وبا نتیجه ۳بر۲ پیروز شدو موفق به کسب مدال پرافتخار طلا وقهرمانی در قاره پرقدرت آسیا شد.

    در فینال کلاس ۹ محمد عرفان غلامی برابر آبه هایوما از ژاپن قرار گرفت که با نتیجه ۳بر صفر شکست خود و مدال نقره مسابقات پاراآسیائی را برگردن آویخت.

    در کلاس ۱۰ امید ذوالفقاری برابر سوجین سیان رنکینگ ۲ جوانان پاراتنیس روی میز جهان از کشور چین تایپه به میدان رفت که در عین شایستگی وبا نتیجه ۳بر۱ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

    در فینال کلاس ۱۰ دختران فاطمه محمدی برابر بازیکن مالزی قرار گرفت و بانتیجه میلیمتری ۳بر۲ شکست خورد و به مدال ارزشمند نقره رسید.
    درکلاس ۸ دختران حنانه نجاتی بازیکن کم سن و سال و آینده دار کشورمان که برای بار اول در این مسابقات شرکت کرده بود موفق شد با شایستگی به مدال نقره برسد.

    تیم ملی پاراتنیس روی میز کشورمان در حالی به مسابقات پاراآسیائی بحرین اعزام گردید که از سوی فدراسیون تنیس روی میز چهار دوره اردوی آمادگی ملی با پشتیبانی قابل تقدیر برای این قهرمانان درنظر گرفته شده بود.

    ریاست محترم فدراسیون جناب آقای قارداشی بصورت ویژه رسیدگی و حمایت از این ملی پوشان افتخار آفرین را در دستور کار قرار داده بود ووقت وبی وقت به اردوهای ملی پاراتنیس روی میز سرکشی میکرد واز نزدیک مسائل و مشکلات این عزیزان را رصد و مورد رسیدگی قرار می داد.

    دبیر محترم فدراسیون که تمام وقت در اختیار اردو نشینان و کادر فنی بود و انصافا برای این تیم از هیچ حمایتی دریغ نورزید و مشکل گشای گره ها بود.
    تمام همکاران فدراسیون چه اداری و مالی و فنی و چه تدارکات و خدمات همه و همه در مدت برگزاری چهار اردوی طولانی مدت خالصانه و با روی باز برای این عزیزان مایه گذاشتند و هرگز کوتاهی در کار نبود ومشاهده نگردید.

    اکنون لازم است صادقانه از تمامی اعضای فدراسیون تنیس روی میز از رئیس محترم گرفته که با نگاه خاص خود این تیم را حمایت میکرد تا دبیر زحمت کش که بی وقفه در حال همکاری و ارائه طریق بود ویکایک عزیزان در جای جای فدراسیون تشکر وقدردانی داشته باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قدرت نمائی پرمدال ملی پوشان پاراتنیس روی میز ایران در قاره آسیا"

    نظرات

    *

    code

    تازه ترین اخبار