امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۶:۲۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 7658
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان خوزستان پیش از حضور تیمش در رقابت‌های باشگاه‌های کشور، گفت: امسال برای کسب تجربه وارد مسابقات می‌شویم اما از سال آینده باید با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور حسین چهارلنگی دسرمربی این تیم گفت: تیم ما اکنون شرایط…

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان خوزستان پیش از حضور تیمش در رقابت‌های باشگاه‌های کشور، گفت: امسال برای کسب تجربه وارد مسابقات می‌شویم اما از سال آینده باید با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور حسین چهارلنگی دسرمربی این تیم گفت: تیم ما اکنون شرایط خوبی دارد اما اگر حمیدرضا شیخ‌زاده، یکی از بازیکنان خوبمان را در این دوره از رقابت‌ها در اختیار داشتیم به طور یقین بهتر نتیجه می‌گرفتیم.
    وی افزود: این رقابت‌ها به صورت باشگاهی انجام می‌شود و بازیکنان برای حضور در هر تیمی که بخواهند، آزاد هستند. شیخ‌زاده نیز به دلیل مشکلاتی که داشت با تیم اصفهان مذاکره کرده است و قرار است برای این تیم بازی کند.
    سرمربی تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولان خوزستان ادامه‌داد: تیم ما اولین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. بازیکنان ما حدود یک سال و نیم است که تمرینات خود را آغاز کرده‌اند در حالی که سایر باشگاه‌ها بیش از ۱۰ سال است که فعالیت می‌کنند. شیخ‌زاده اکنون جزو بازیکنان ملی‌پوشی است که در قالب‌ تیم ما رشد کرد.
    وی با بیان این‌که تیم ما با حمایت هیات جانبازان و معلولان استان در مسابقات حضور می‌یابد، گفت: قصد داریم در این دوره از رقابت‌ها فقط در بخش نشسته شرکت کنیم چون در این بخش، نفرات بهتری در اختیار داریم.
    به گزارش ایسنا، رقابت‌های تنیس روی میز باشگاهی کشور از ۹ تا ۱۲ آبان‌ماه در مشهد برگزار می‌شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جانبازان و معلولان خوزستان در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند"
    تازه ترین اخبار