امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۹:۰۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7678
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب‌رئیس بانوان هیئت پینگ‌پنگ استان خوزستان گفت: با وجود منایع غنی مالی در استان خوزستان، هیچ حمایتی از بانوان پینگ‌پنگ‌باز نمی ‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی  ، با بیان اینکه معمولاً لیگ بانوان از آبان آغاز می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه در خوزستان هیچ ارگانی با این منابع غنی مالی حاضر به…

    نایب‌رئیس بانوان هیئت پینگ‌پنگ استان خوزستان گفت: با وجود منایع غنی مالی در استان خوزستان، هیچ حمایتی از بانوان پینگ‌پنگ‌باز نمی ‌شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی  ، با بیان اینکه معمولاً لیگ بانوان از آبان آغاز می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه در خوزستان هیچ ارگانی با این منابع غنی مالی حاضر به تیمداری در بخش بانوان نمی‌شود. پتروشیمی ماهشهر، فولاد خوزستان، ملی ‌حفاری، خطوط لوله و … منابع غنی خوزستان هستند که می‌توانند در لیگ حاضر شوند، اما متأسفانه این کار را انجام نمی‌دهند.

    مربی پینگ‌پنگ بانوان کشورمان اظهار داشت: پس از چند سال، پینگ‌پنگ بانوان ما بسیار عالی شده است، از جمله سیده زهرا علوی نفر اول تیم ملی جوانان  کشور وبهاره بابادی وند نفر اول نوجوانان و بسیاری دیگر از بازیکنان خوزستانی هستند که سطح بازی بسیار بالایی دارند اما متأسفانه حمایتی از این بازیکنان نمی‌شود.

    لیموچی اضافه کرد: هزینه‌های تیمداری در لیگ برای تربیت بدنی استان سنگین است، اما ارگان‌هایی مانند پتروشیمی و نفت به راحتی می‌توانند برای حضور در لیگ حمایت یک تیم بانوان را بر عهده بگیرند.

    وی با بیان اینکه بودجه‌ای به هیئت‌ها پرداخت نشده است، ادامه داد: اگر بودجه‌ای هم پرداخت شود به اندازه‌ای نیست که به درد حضور در لیگ بخورد. ما در تمام رده‌های سنی از خردسالان تا پیشکسوتان و در چند مرحله در استان مسابقات باشگاهی، قهرمانی استان و لیگ داریم و بودجه هیئت صرف چنین برنامه‌هایی می‌شود. اگر چنین مسابقات را هم برگزار نکنیم بازیکنان بومی پیشرفتی نمی‌کنند.

    نایب رئیس بانوان هیئت پینگ‌پنگ استان خوزستان خاطرنشان کرد: پیشنهاد من این است که از مسئولان بالارتبه استان مانند استاندار، شهردار و غیره به علاوه مسئولان باشگاه‌ها و رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌ها دعوت به عمل آید و آنان را ملزم به تیمداری در لیگ بانوان کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی :با وجود منابع غنی مالی در خوزستان حمایتی از پینگ‌ پنگ بانوان نمی ‌شود"
    تازه ترین اخبار