امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7704
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد: تغییر و تحولات در فدراسیون ها به سود ورزش کشور و در جهت توسعه امور خواهد بود به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ‘سیدحمید سجادی’ اظهار داشت: در مواجهه با فدراسیون ها، سه رویکرد وجود خواهد داشت، ابتدا تثبیت، سپس تقویت و سرانجام تغییر….

    معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان اعلام کرد: تغییر و تحولات در فدراسیون ها به سود ورزش کشور و در جهت توسعه امور خواهد بود
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ‘سیدحمید سجادی’ اظهار داشت: در مواجهه با فدراسیون ها، سه رویکرد وجود خواهد داشت، ابتدا تثبیت، سپس تقویت و سرانجام تغییر.
    وی  گفت: وزارت ورزش در جهت توسعه و پیشرفت رشته های مختلف ورزشی و با توجه به نزدیکی بازی های المپیک، تصمیم به تغییر در فدراسیون ها می گیرد.
    سجادی در خصوص تغییر رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو  خاطرنشان کرد: مهم این است که یک فدراسیون را از چاله در نیاوریم و به چاه بیاندازیم، مهم ترین مساله در تغییرات فدراسیون ها، منافع ملی کشور است و هر جا ببینیم که این منافع در خطر است، با هیچ کس مدارا نخواهیم کرد.
    وی گفت: همواره برخی ها انتقاد می کنند که با توجه به نزدیکی بازی های المپیک نباید در فدراسیون ها تغییراتی به وجود بیاید اما در گذشته بارها شاهد بوده ایم که تغییرات به جا و درست، باعث مدال آوری رشته ها شده است.
    معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان ادامه داد: پس از بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو چین، سازمان تربیت بدنی از رییس فدراسیون تیراندازی با کمان حمایت کرد و نتیجه آن پیشرفت این رشته در ماه های اخیر بوده است.
    وی در باره ‘محمد عباسی’ گفت: وزیر ورزش و امور جوانان با روحیه سازندگی به دنبال حل مشکلات است و با سازگار شدن با ورزش، اطلاعات کافی در این زمینه را بدست آورده است.
    سجادی در خصوص حمایت رییس جمهور از او در این مراسم گفت: از رییس جمهوری ممنونم که بار دیگر به من اعتماد کرد و این اظهارات نشانگر منش پهلوانی وی و درس بزرگی برای جامعه ورزش است که وظیفه ام را سخت تر می کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سجادی: تغییر و تحولات به سود ورزش کشور خواهد بود"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.۱۷ سال در زمان جنگ و بعد از ان علاوه بر ادای دین به کشورمان با کفشهای پاره بدونه هر گونه امکاناتی خالصانه متعهدین فعالیت کردند و نه تنها این رشته را با خاک خوردن در سالنهای ورزشی زنده نگاه داشتند بلکه باعث پیشرفت ان شدند بصورتی که در زمان جنگ حتی سومی نونهالان پنجمی جوانان و جزو ۸ تیم اسیایی را بعد از ان داشتیم از نظر اخلاقی هم سرامد خاص و عام در کشور بودیم و میگفتند پینگ پنگیها کلاس اخلاقی بالا دارند.غیر متخصصها وارد ورزش شدند و رابطه حاکم شد بله بله چی ها میدان دار شدند به متخصصین این رشته تفهیم کردند به جای کار کردن برو دنبال رابطه چون همه زحمات ۱۷ ساله با یک تلفن ارتباطی نابود میشد.دلسوزان که دیدند در عرض ۲ سال همه زیر ساختها فنا شده گفتند باید فرهنگ ارتباط نا بجا را باید از بین برد ۱۰ سال طول کشید تا با زحمات شبانه روزی به مسئولین این مهم را اثبات و خواستار استفاده از متخصصین شدیم وقتی گفتند اقای سجادی میاید جشن گرفتیم بهبه خودش قهرمان بوده -تحصیل کرده ورزشهو…….متاسفم که در سن ۵۰ سالگی در زمان شمای متخصص و قهرمان شاهد این اوضاع در ورزش تنیس روی میز هستم .گه راهی به نظرتان میرسه بگید شاید ما ۱۰ سال دیگر هم عمرمان باقی مانده انجام بدیم فقط تو را بخدا با ارائه طریقتان فکر حداقل ۴۰ سال سابقه ورزشی سالم را که به ان افتخار میکنیم را هم در نظر داشته باشید .با تشکر از اقای سجادی معاونت متخصص و قهرمان ملی.

      • modir گفت:

        اگر قرار باشد جریان‌های سیاسی وارد حوزه ورزش شوند، مشکلات زیادی در این رابطه به وجود می‌آید، لذا من معتقدم سیاست باید دست سیاستمداران، ورزش دست ورزشکاران و هنر دست هنرمندان باقی بماند.آیا خود وزیر محترم ورزش متعلق به خانواده ورزش است؟در ایران برعکس کشورهای دیگر ، کسی خودش نمی خواهد استعفاء بدهد و از صحنه کنار برود چه در سیاست و چه در ورزش و چه در هر پست و مقامی که باشی . متاسفانه این مردم نیستند که ارزش دارند بلکه مقامها و پستها بیشتر از مردم برایشان اهمیت دارد.کسانی که در اجرای قانون کوتاهی کرده اند، مسئول تبعات و مشکلات جاری ورزش کشور هستند و باید در برابر مردم پاسخگو باشند.بلاتکلیفی سیستم مدیریتی، عدم جذب امکانات لازم در بخش ورزش و نبود متولی قانونی برای دفاع از مواضع ورزش ایران در عرصه جهانی مشکلات و تبعات فراوانی دارد
        مسئولان باید لجبازی را کنار بگذارند و منافع ملی و مصالح مردم را بر نظر و سلیقه شخصی خود ترجیح دهند و تنها پیرو قانون باشند، چرا که اجرای قانون حتی اگر اشکالاتی داشته باشد بهتر از بی قانونی و بلاتکلیفی است و…..


    تازه ترین اخبار