امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ | کد خبر : 7748
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیریت ورزش در کشور ما قائم به فرد است و تغییرات  منطقی می‌تواند بر حضور ایران در بازی‌های المپیک تاثیرات مثبتی بگذارد. وقتی کارها را به صورت اصولی دنبال نمی‌کنیم نباید دنبال نتیجه‌ اصولی باشیم. زمانی که کار اساسی و زیربنایی نیست، با تغییرات روبنایی کاری از پیش نمی‌رود.  به نظرمی رسد این تغییرات ضرب‌الاجلی…

    مدیریت ورزش در کشور ما قائم به فرد است و تغییرات  منطقی می‌تواند بر حضور ایران در بازی‌های المپیک تاثیرات مثبتی بگذارد.
    وقتی کارها را به صورت اصولی دنبال نمی‌کنیم نباید دنبال نتیجه‌ اصولی باشیم. زمانی که کار اساسی و زیربنایی نیست، با تغییرات روبنایی کاری از پیش نمی‌رود.
     به نظرمی رسد این تغییرات ضرب‌الاجلی تاثیر چندانی در آینده‌ ورزش کشور نخواهند داشت.
    سازمان تربیت بدنی سابق ووزارت ورزش فعلی یک جزیره‌ جداست. یک سری آدم‌های خاص را دور خود جمع کرده و همیشه از آنها استفاده می‌کند چه در راس چه در زیرمجموعه‌ مدیریتی.
    همیشه شاهد یک سری افراد خاص هستیم که می‌آیند و می‌روند و چون این افراد تخصصی ندارند، نتیجه‌ای هم نخواهیم گرفت. در دنیا هرم مدیریتی می‌گوید که مدیریت عالی لازم نیست تخصص عملی داشته باشد اما، لازم است که با علم آشنا بوده واز افراد متخصص نیز بهره بگیرد.
    در هر شرایطی وقتی که یک رییس تخصص لازم را ندارد باید از مدیران متخصص و باتجربه مشاوره بگیرد. وقتی که رییس اطلاع کافی از حوزه‌ ریاست خود ندارد، معاون فنی که انتخاب می‌کند باید عقل کل باشد و در این شرایط حتی استفاده ازمتخصصان جوان و کم تجربه نیز کاری از پیش نمی‌برد و در واقع این کار شیپور را ازسر بزرگش زدن است.
    به جناب رئیس  پیشنهاد می‌کنم که از مشاوران خوب، درجه یک و امتحان پس داده استفاده کند.در تمام دنیا رسم بر این است که هر سازمان یک سری اهداف کل دارد و کارها همیشه براساس این اهداف و برنامه‌ها پیش می‌رود و فرقی نمی‌کند که چه کسی گرداننده‌ برنامه‌ها باشد.
     وقتی فردی رییس شد از نقطه‌ای که رییس قبل کار را تمام کرده به کارها ادامه می‌دهد نه اینکه بیاید و خودش از اول همه چیز را شروع کند.
     امروزه دنیا به جایی رسیده که برای موفقیت در هر پدیده‌ای باید از مجموع عوامل بهره برد.
    به نظر من هر آمدنی با رفتنی همراه است. حتی موفق ترین مدیران و بزرگترین مربیان در سطح دنیا نیز در زمان خود و براساس اصل پذیرفته شده تغییرات،جای خود را به دیگران می دهند.
    تغییر و تحولات در مدیریت ورزش کشور فرصت مغتنمی است برای جریان یافتن خونی تازه در رگ های ورزش کشور.

    ورزش کشور ناملایماتی را پشت سر گذاشته است و تغییر و تحولات در این عرصه می تواند کشور را از نعمت استفاده از نیروهای جدید و تازه نفس بهرمند کند تا بتوانیم در این بین، با گذر از مشکلات، هر چه بیشتر خود را به استانداردهای جهانی در ورزش نزدیک کنیم.

    امیدوارم هر کدام از ما در هر جایگاهی،‌ وقتی این عرصه را ترک می کنیم از کارنامه عملکرد خود راضی بوده و توانسته باشیم رضایت خدا را نیز جلب کنیم.

    به نظر شما اینطور نیست؟
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغییرات روبنایی کمکی به آینده ورزش نمی‌کند"
    تازه ترین اخبار